عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روند اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در بندرگز آغاز شد


روند اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در بندرگز آغاز شد

روند اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در بندرگز آغاز شد

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : با دریافت دستورالعمل کشوری ، روند اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز در شهرستان بندرگز آغاز شد.

"علی اصغر میرزایی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بندرگز افزود : وزیر کشور در نامه ای به فرمانداران سراسر کشور ، دستور آغاز روند اجرای انتخابات را صادر کرده است.

وی ادامه داد : کار ثبت نام از کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز 26 آذر 94 آغاز و تا پایان وقت اداری دوم دی ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و قابل تمدید نخواهد بود.
فرماندار بندرگز یادآور شد : نامزدهای این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان گلستان می توانند برای ثبت نام ، به فرمانداری مرکز استان یا ستاد انتخابات وزارت کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

میرزایی گفت : برگزاری انتخابات سالم ، قانونمند و اخلاق مدار با حضور پرشور مردم در پای صندوق های اخذ رای از اهداف ستاد انتخابات کشور است.

وی با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران از یک جایگاه و ارزش قابل قبولی برخوردار است ، گفت : انتخابات یک امانت و آزمون است و سلامت ، توانایی و تعهد از شاخصه های مجریان برگزاری انتخابات باید باشد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 2002
  • کد خبر : 15280