عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هیات های اجرایی بازوی اجرایی انتخابات هستند

فرماندار کلاله:

هیات های اجرایی بازوی اجرایی انتخابات هستند

هیات های اجرایی بازوی اجرایی انتخابات هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله، فرماندار شهرستان کلاله در گفتگویی گفت: اعضای هیات های اجرایی بازوی توانمند اجرای انتخابات هستند.

نصرت برزگر فرماندار کلاله پس از دستور آغاز انتخابات توسط وزیر کشور در گفت و گو با روابط عمومی فرمانداری گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل شروع قانونی انتخابات مجلس خبرگان رهبری از سوی وزیر کشور و ستاد انتخابات استان ، در اولین گام اعضای هیات اجرایی انتخاب و به هیات نظارت این شهرستان معرفی شدند.

وی بابیان اینکه تعداد 30 نفر از معتمدین گنبدکاووس در شهر و بخش مرکزی و 30 نفر معتمد از بخش پیشکمر این شهرستان انتخاب شدند، گفت: هیات نظارت براساس زمانبندی قانونی موظف است ظرف 48 ساعت پاسخ تاییدیه افراد را بدهد.

برزگر، اضافه کرد: پس از تایید صلاحیت این افراد معرفی شده به هیات نظارت، با برگزاری انتخاباتی اعضای هیات اجرایی از بین خود هشت نفر را به عنوان عضو اصلی و پنج نفر را به عنوان عضو علی البدل انتخاب می کنند که به همراه سه عضو اداری در هر بخش، مسئولیت برگزاری انتخابات 7 اسفند ماه امسال را برعهده خواهند داشت.

وی تصریح کرد: سه عضو اداری درشهر و بخش مرکزی کلاله شامل فرماندار، دادستان و رئیس ثبت احوال و در بخش پیشکمر نیز شامل بخشدار، نماینده دادستان و نماینده رئیس ثبت احوال شهرستان خواهند بود.

فرماندار کلاله یادآور شد: پس از انتخاب اعضای اصلی هیات اجرایی، فعالیت های قانونی هیات اجرایی برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

برزگر گفت: انتخاب اعضای هیات اجرایی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز براساس برنامه زمانبندی شده ظرف یک هفته آینده انجام خواهد شد.

 دو روز پیش نیز عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی نامه ای خطاب به فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه مجلس خبرگان رهبری سراسر کشور، دستور آغاز فعالیت قانونی برای این انتخابات را صادر کرد .


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 2014
  • کد خبر : 15288