عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هم دل و هم زبان،انتخاباتی سالم،مشارکتی و پرشور رقم زنیم

فرماندار خطاب به مسئولین در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان:

هم دل و هم زبان،انتخاباتی سالم،مشارکتی و پرشور رقم زنیم

هم دل و هم زبان،انتخاباتی سالم،مشارکتی و پرشور رقم زنیم

 فرماندار شهرستان آق قلا گفت:همه باید همدل و همزبان،انتخاباتی سالم،مشارکتی و پرشور رقم زنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،الیاس هیوه چی در ششمین جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول ضمن اشاره به کسب رتبه برتر شهرستان آق قلا در هفته پدافند غیر عامل از تلاش دست اندرکاران و دستگاههای عضو این ستاد قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا در ادامه اشاره ای به اجلاسیه کشورهای صادرکننده گاز کرد و گفت:برگزاری این اجلاسیه علاوه بر نوید توسعه و رونق اقتصادی،دیدار تاریخی رئیس جمهور روسیه با رهبر فرزانه انقلاب را رقم زد و بازتاب جهانی آن بار دیگر ،بیانگر قدرت و عظمت انقلاب اسلامی ایران شد.

وی به تصمیم گیری شورای حکام در خصوص پرونده هسته ای ایران اشاره داشته و تصریح کرد:مسئله گزارش آژانس هسته ای در 11 آذر بر اساس این گزارش مهر پایان بر 12 سال مناقشه هسته ای ایران زده خواهد شد وانتظار این می رود پرونده برای همیشه بسته و مختومه گردد.تصمیم شورای حکام بر آن است این پرونده با توجه به اینکه سالیان متمادی با ادعاهای واهی و اتهامات فراوان مواجه بوده است در نهایت واهی بودن این ادعاها به اثبات خواهد رسید.

این مقام مسئول به راهپیمایی پرشکوه روز دانشجو و مبارزه با استکبار جهانی اشاره داشته و اظهار کرد:مراسم امسال در دو سطح تبین شد،سطح اول توسعه فرهنگی در دانشگاهها در تقابل با مهندسی فرهنگی و سطح دوم لزوم نقد قدرت از خود دولت توسط دانشجویان با توجه به سخنان ریاست محترم جمهوری و تاکید بر اعتدال گرایی دولت تدبیر و امید و پایبندی به اینکه:فضای دانشگاهها باید امن باشد نه امنیتی،امنیتی بودن این فضا جلوی خلاقیت،ابتکار و نو آوری را خواهد گرفت.

وی به انتخابات به عنوان مهمترین اتفاق در سال جاری اشاره داشته و گفت:امام راحل انتخابات را به عنوان پیشانی نظام و یک کار الهی و مقدس بیان نموده اند،امیدواریم در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری با اتحاد،همدلی و هم زبانی شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند با حضور حداکثری در شهرستان باشیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا به برگزاری مانور انتخابات اشاره داشته و اظهار داشت:همزمان با دستور وزیر محترم کشور مانور انتخابات در 18 آذر به فضل الهی به نحو مطلوب برگزار شد و در 21آذر شروع انتخابات خبرگان رهبری بر اساس مواد 5 و 9 قانون خبرگان رهبری آغاز گردیده و تمهیدات لازم در این خصوص مهیا شده است.

وی از تشکیل کمیته ویژه پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان خبر داد و افزود:بر اساس ماده 17 قانون انتخابات کمیته ویژه ای در خصوص پیشگیری از جرائم انتخاباتی هم در فضای واقعی و هم در فضای مجازی در دادگستری شهرستان تشکیل شده است .

بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان آق قلا به راه اندازی کانال رسمی انتخابات در فضای مجازی اشاره داشته و گفت:در راستای انتقال اطلاعات و اخبار درست انتخابات و مدیریت فضاهای مجازی ،پدیده ای جدید در انتخابات سال جاری صورت پذیرفته و کانال همگام با انتخابات به منظور یک مرجع قانونی انتخاباتی در شهرستان آق قلا راه اندازی شده است و خوشبختانه در این شاخص در حال حاضر موفق به کسب رتبه برتر به لحاظ تعداد اعضاء این کانال در سطح استان شده ایم.

وی بر لزوم تعامل و همکاری مدیران دستگاههای اجرایی با ستاد انتخابات شهرستان به استناد ماده 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 77 مجلس خبرگان رهبری تاکید نموده و بیان داشت:کار انتخابات بیانگر قوت نظام جمهوری اسلامی است،همگان هم دل و هم زبان در این امر مهم اهتمام داشته باشند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام افزوده شود.

هیوه چی بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات توسط مدیران تاکید داشته و اظهار داشت:ما به عنوان داوران و مجریان این دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز هستیم و به هیچ عنوان نباید همسویی و گرایش به کاندیدای خاصی را داشته باشیم،رعایت اصل بی طرفی سبب تقویت اعتماد مردم به برگزار کنند گان انتخابات خواهد شد.

 

هم دل و هم زبان،انتخاباتی سالم،مشارکتی و پرشور رقم زنیم

 

هم دل و هم زبان،انتخاباتی سالم،مشارکتی و پرشور رقم زنیم

 

هم دل و هم زبان،انتخاباتی سالم،مشارکتی و پرشور رقم زنیم

 

هم دل و هم زبان،انتخاباتی سالم،مشارکتی و پرشور رقم زنیم

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 836
  • کد خبر : 15420