عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر


هفدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر

 

هفدهمین جلسه ستاد انتخابات  شهرستان آزادشهر

 هفدهمین جلسه ستاد انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان آزادشهر ابه ریاست فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .

ایشان در ابتدا ضمن قدر دانی از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته و مطلوب همکاران در راستای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات هفتم اسفند از آن بعنوان یک آزمایش بزرگ برای مجموعه وزارت کشور ذکر کرد و خواستار اتخاذ تمهیدات لازم در کلیه ابعاد امنیتی ، پشتیبانی ، فنآوری و پیش بینی تمام مؤلفه ها شد .

در ادامه قاضوی رئیس ستاد انتخابت شهرستان ، انتخابات پیش رو ، اطمینان خاطر ، برای امید بهده است ، و آینده روشن ، افزایش اعتماد عمومی و شور و نشاط و ایجاد انگیزه را برای توسعه همه جانبه ورفاه اجتماعی رقم خواهد زد و این مهم رضایتمندی عمومی همراه با پشتیبانی را بدنبال داشته و حمایت های بموقع ، اقتدار و امنیت ملی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان خواهد آورد      و این شرایط مطلوب ضمن مأیوس نمودن دشمنان ، باعث شادمانی دوستداران امام و رهبری و دولت خواهد بود .

انتخاب برتر با حضور حد اکثری و آگاهانه با چاشنی بصیرت ، امکان پذیر خواهد شددر خاتمه هریک از اعضاء ستاد انتخابات پیرامون انتخابات هفتم اسفند ماه ارائه نظرات کردند .

هفدهمین جلسه ستاد انتخابات  شهرستان آزادشهر

 

 هفدهمین جلسه ستاد انتخابات  شهرستان آزادشهر

 

 هفدهمین جلسه ستاد انتخابات  شهرستان آزادشهر

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 627
  • کد خبر : 16032