عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی مشکلات صنعت مرغ و طیور باحضور فرماندارعلی آباد کتول


بررسی مشکلات صنعت مرغ و طیور باحضور فرماندارعلی آباد کتول

بررسی مشکلات صنعت مرغ و طیور باحضور فرماندارعلی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،بررسی مشکلات صنعت مرغ و طیورشهرستان علی آباد کتولباحضوراحمد تجری مفرد فرمانداری علی آباد کتول، رحمت اله نوروزی نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول درمجلس شورای اسلامی ومهندس سمیعی معاون امور دام سازمان جهادکشاورزی استان گلستان و جمعی ازمرغداران و سرمایه گذاران حوزه دام و طیور مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندارگفت:هدف از برگزاری این جلسات و نشست ها این است که تصمیمات کاربردی و کارشناسی گرفته شود و اگر مسئله و یا مشکلی وجود دارد راه کارهای مناسب اتخاذ شود.

تجری مفرداظهارداشت:هر چقدر در این بخش کار شود یک نوع سرمایه گذاری است و باید این نوع آموزش ها مستمر و جدی گرفته شود.

فرماندارعلی آبادکتول درادامه این جلسه سیاست های دولت را دراین حوزه تشریح کرد.

دراین جلسه نوروزی با بیان گزارشی از طرح ها و برنامه های کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص مرغداران گفت:بنده هم در جلسات علنی مجلس و هم در جلسات کمیسیون پیگیر مطالبات مرغداران بوده ام و حتی نطق شفاهی به وزیرجهاد درخصوص کنترل و جلوگیری از نوسانات قیمت مرغ که هم عرضه کنندگان و هم تولیدکنندگان را دچار مشکل می کند تذکر دادم.

نوروزی افزود طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و الحاق آن به وزارت جهاد کشاورزی که در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است بزودی به صحن مجلس می آید و تصویب این طرح می تواند به وزارت جهادکشاورزی کمک کند تا در مورد صادرات و واردات مرغ براساس نیاز کشور و طوری که تولیدکنندگان آسیب نبینند تصمیم گیری و برنامه ریزی کنند.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .