عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور حداکثری در انتخابات مشتی کوبنده بر دهان بدخواهان نظام خواهد بود


حضور حداکثری در انتخابات مشتی کوبنده بر دهان بدخواهان نظام خواهد بود

حضور حداکثری در انتخابات مشتی کوبنده بر دهان بدخواهان نظام خواهد بود

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات فرمانداری احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول،پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع نماز گزاران علی آبادکتول افزود: انتخابات هفتم اسفند نماد وحدت و همدلی مردم ولایی کشور ماست.

وی با اشاره به سفارشات مقام معظم رهبری در جهت حضور حداکثری در انتخابات، اضافه کرد: چشمان دشمنان نظام و اسلام به حضور ملت ما در انتخابات خیره شده است و باید همچون گذشته از این آزمایش نیز سربلند بیرون بیاییم و با حضور خود مشتی محکم بر دهان دشمنان اسلام و نظام بکوبیم.

فرماندار علی آبادکتول گفت: حضور حداکثری در انتخابات مشتی کوبنده بر دهان بدخواهان نظام خواهد بود.

تجری رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: نباید در انتخاب فرد اصلح قومیت و مسائل شخصی را بر سلامت، تدین، کارایی و توانمندی مقدم بدانیم. به گفته تجری ما با انتخاب های خود در برابر جامعه و حق الناس مسئولیت داریم.

درادامه،فرماندار ضمن تبریک پیروزی گروه دیپلماسی در خصوص موضوع برجام و با اشاره به سخنان رئیس محترم جمهور مبنی بر تقدير ازملت ايران،مقام رهبري(مد ظله العالی )،مراجع بزرگ تقليد، دستگاه ديپلماسي وقانونگذاري كشور ، پيشگاه همه شهيدان بويژه شهداي فناوري هسته‌اي ايران همچنین سجدۀ شكر به درگاه خداوند بزرگ ، گفت : آنان به ما آموختند ثمره مجاهدت و صبر، عزّت و افتخار است وآنچه در برجام به دست آورديم، مربوط به همه اركان نظام بود نه فقط دولت.

امام جمعه علی آبادکتول گفت: آمریکا در برجام نمی تواند بر ما منت بگذارد، زیرا نه تنها به ما لطف نکرده بلکه خیانت نیز کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان تاکید کرد: این موضوع باید به شدت در روابط و ارتباطاتمان مدنظر قرار گیرد. وی همچنین به موضوع پرداختن به سبک زندگی اسلامی در حوزه خانواده اشاره و تصریح کرد: در مورد سبک زندگی در آموزه‌های دینی مطالب بسیاری داریم و به هیچ وجه آموزه‌های دینی ما بیگانه از سبک زندگی نیستند و هیچ موضوعی در زندگی وجود ندارد که در دین ما نکته و آموزه‌ای در مورد آن نداشته باشیم.

وی با اشاره به برجام آن را یکی از حوادث مهم تاریخ ایران و اسلام برشمرد و پرداختن به اقتصاد مقاومتی را لازمه شرایط پس از تحریم دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی در مصرف نکردن نیست بلکه به درست و به اندازه مصرف کردن است که باید از اصراف و بیهوده مصرف کردن بپرهیزیم که لازمه این امر به درستی پیاده کردن سبک و روش های زندگی اسلامی است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه به اهمیت انتخابات هفتم اسفندماه اشاره و بیان کرد: همانگونه که حضور در انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است باید در انتخاب فرد اصلح نیز دقت فراوان داشته باشیم.

خطیب جمعه علی آبادکتول تصریح کرد: کاندیدای انتخاباتی باید از توانایی های خود برای جلب اعتماد و رای مردم استفاده کند و کسی که با تخریب و تهمت و دروغ دنبال موفقیت در انتخابات است رای دادن به این شخص از لحاظ شرع اسلام دچار اشکال است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .