عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید و ارزیابی بازرسان دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات استان از ستاد انتخابات آزادشهر


بازدید و ارزیابی بازرسان دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات استان از ستاد انتخابات آزادشهر

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر، بازرسان دبیرخانه بازرسی انتخابات استان گلستان از ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر بازدید کردند .

 در این بازدید و ارزیابی، مستعان بازرس دفتر بازرسی انتخابات استان ، با قدردانی از خدمات و تلاشهای فرماندار و اعضای ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر گفت: همه مجریان انتخابات همت خود را به کار ببندند تا در کنار هم و با همدلی و دقت نظر یک انتخابات سالم و بدون دغدغه و در امنیت و آرامش کامل برگزار کنیم .

 وی تأکید کرد: اعضای ستاد انتخابات پیگیری مجدانه و تلاش خود را در راستای انجام امور محوله به کاربندند و مسئولین مربوطه کنترل و نظارت دقیق و لازم را در تمامی برنامه‌های خود داشته باشند. وی افزود : دولت تدبیر و امید تمام توان و تلاش خود را جهت برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و باشکوه بکار گرفته تا با حضور چشمگیر و گسترده مردم در اسفندماه برگ زرین دیگری رقم زند.

 مستعان برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و آگاهانه را ملاک موفقیت در ایران اسلامی دانست و بر حضور حداکثری در انتخابات تأکید کرد.لازم به ذکر است انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در هفتم اسفند سال جاری در شهرستان آزادشهر نیز برگزار میشود.

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 1022
  • کد خبر : 16946