عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روستای چپاقلی شهرستان ترکمن


برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روستای چپاقلی شهرستان ترکمن

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روستای چپاقلی شهرستان ترکمن

 همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشن پیروزی انقلاب  اسلامی با حضور عبدالحکیم فیروزی فرماندارشهرستان ترکمن، کلته بخشدار مرکزی، ایرجی بخشدار سیجوال، مسئولین ادارات شهرستان، علما و روحانیون منطقه، اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی در محل روستای چپاقلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، فیروزی فرماندار شهرستان ضمن تبریک ایام دهه فجر و قدردانی از برگزاری چنین مراسمی از مردم غیور بعنوان تکیه گاهی یاد کرد و گفت: تمام مراحل پیروزی انقلاب و پابرجایی و عزتمندی آن مدیون استقامت و رشادت مردم پایدار و همیشه در صحنه است و وظیفه مسئولین بویژه در این ایام خدمت رسانی و کسب رضایتمندی آنان است.

وی رهبری قدرتمندانه حضرت امام (ره) و در ادامه آن سکانداری نظام بوسیله مقام معظم رهبری را از دیگر ارکان پایداری انقلاب و عزت مندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام برهه ها خواند.

فرماندار در پایان ضمن قدردانی و تشکر از زحمات دولتمردان دولت تدبیر و امید در خدمت رسانی به مردم خاصه روستائیان زحمتکش، خواستار حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت حداکثری در انتخابات آتی شد.

در ادامه کلته بخشدار مرکزی به ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی در روستای چپاقلی از جمله بهره برداری پل بافت جدید روستا، ایجاد پارک به مساحت 400 متر مربع، اجرای کانیوو بطول 4000متر، پیاده رو سازی 2000 متر و زیرسازی و آسفالت با متراژ 20000 مترمربع و ایجاد روشنایی تقاطع ورودی روستا و.. پرداخت و از مردم غیور درخواست حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات آتی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی کرد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام کوهستانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز طی سخنانی به بیان دستاوردهای انقلاب پرداخت.

 

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روستای چپاقلی شهرستان ترکمن

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .