عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفت دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد گنبد کاووس تحویل شد


هفت دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد گنبد کاووس تحویل شد

هفت دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد گنبد کاووس تحویل شد

مراسم تحویل تعداد هفت دستگاه تراکتور به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) گنبدکاووس باحضور دستمرد معاون فرماندارویژه و برخی مسئولان این شهرستان برگزار شد.
دراین مراسم که روز یکشنبه به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر و درمقابل مدیریت جهادکشاورزی گنبدکاووس برگزار شد، اسناد مالکیت هفت دستگاه تراکتور به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تحویل شد.
مدیر کمیته امداد شهرستان گنبدکاووس در این مراسم گفت: این تراکتورها که ارزش ریالی هر دستگاه حدود 500 میلیون ریال می باشد، ازمحل تسهیلات صندوق اشتغالزایی این نهاد، تسهیلات بانکی و سهم آورده مددجو خریداری و تحویل آنان شد
حسین شکوری افزود: برای هر دستگاه تراکتور مبلغ 300 میلیون ریال تسهیلات بدون کارمزد ازمحل صندوق اشتغالزایی کمیته امداد و مبلغ 150 میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد پرداخت شده است ضمن اینکه حدود 50 میلیون ریال نیز سهم آورده مددجو بوده است.
وی اضافه کرد: با اهدای این تعداد تراکتورها که تا پایان امسال سه دستگاه دیگر نیز تحویل مددجویان می شود، برای 20 نفر ایجاد شغل می شود.
درمراسم دیگری، یک واحد مسکونی که توسط کمیته امداد و کمک خیرین با زیربنای 50 متر مربع و هزینه 600 میلیون ریال برای یک مددجوی این نهاد درشهرک موسوم به مقدادی گنبدکاووس احداث شده بود، افتتاح و تحویل شد.
مدیر کمیته امداد حضرت امام (ره) گنبدکاووس در این مراسم نیز از مساعدت مالی این نهاد برای احداث مسکن ویژه مددجویان مناطق روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون یکصد مددجوی فاقد مسکن شناسایی شدند که تا پایان خرداد سال 95 برای 40 نفر آنان واحد مسکونی ساخته و تحویل می شود.
شکوری افزود: برای احداث هر واحد مسکونی کمیته امداد، یکصد میلیون ریال کمک بلاعوض تعلق می گیرد و بخشی از هزینه ساخت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ازمحل تسهیلات طرح نوسازی مسکن و بخشی نیز توسط خیرین تامین می شود.
افتتاح نمایشگاه دست ساخته ها و جشنواره غذاهای محلی ویژه بانوان مددجوی کمیته امداد گنبدکاووس درمحل کانون فرهنگی تربیتی ولایت این نهاد، از دیگر برنامه های امروز به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی بود.

هفت دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد گنبد کاووس تحویل شد

 

هفت دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد گنبد کاووس تحویل شد

 

هفت دستگاه تراکتور به مددجویان کمیته امداد گنبد کاووس تحویل شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 2624
  • کد خبر : 17374