عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبات و برنامه ریزی برای آینده اولویت دولت است

فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس:

ثبات و برنامه ریزی برای آینده اولویت دولت است

ثبات و برنامه ریزی برای آینده اولویت دولت است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: حفظ ثبات و برنامه ریزی برای آینده کشور مهمترین برنامه دولت است.
مهندس حمیدی روز شنبه در نخستین روز هفته دولت در دیدار مسوولان این شهرستان با امام جمعه گنبدکاووس افزود: دولت در یک سال گذشته موفق شد تورم را مهار کند و رشد منفی اقتصادی را نیز بهبود ببخشد.
وی اضافه کرد: اجرای موفقیت آمیز مرحله دوم هدفمندی یارانه ها نیز اقدام مهم دیگر دولت بود .فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: در بعد سیاسی هم تیم مذاکره کننده ایران، در سایه هدایت های رهبری توانست در مذاکرات نفس گیر و طولانی ، مصالح ملی را حفظ کند و با مقاومت بیشتر، توانست تحریم ها را نیز مهار کند.
مهندس حمیدی افزود: در سایه این مذاکرات بود که برخی از تحریم ها به حالت تعلیق درآمد و بخشی از سرمایه های بلوکه شده نیز به کشور برگردانده شد.
وی گفت: در بخش فرهنگی نیز امسال از سوی رهبری انقلاب به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، دولت اقدامات مطلوبی انجام داده است.
وی گفت: کار فرهنگی امری زیر بنایی است و لذا برای موفقیت بیشتر نیاز به همکاری همه مسوولان، مردم و دستگاه های اداری کشور است.مهندس حمیدی در مورد برنامه های هفته دولت شهرستان نیز گفت: برنامه های مفصلی طراحی شده که مسوولان باید ضمن حضور فعال ، خدمات ارزنده خود و دولت را به مردم گزارش کنند تا امیدواری نزد مردم تقویت شود.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1256
  • کد خبر : 1747