عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش جامع اعضاء شعب اخذ رای بخش مرکزی و شهرآق قلا آغاز شد

با حضور فرماندار شهرستان آق قلا:

آموزش جامع اعضاء شعب اخذ رای بخش مرکزی و شهرآق قلا آغاز شد

آموزش جامع اعضاء شعب اخذ رای بخش مرکزی و شهرآق قلا آغاز شد

 اولین دوره آموزش جامع اعضاء شعب اخذ رای بخش مرکزی و شهر آق قلا با حضور الیاس هیوه چی فرماندار،معتمدین هیات اجرایی و اعضاء شعب اخذ رای در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آق قلا،الیاس هیوه چی در آموزش جامع اعضاء شعب اخذ رای با اشاره به برگزاری همزمانی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری افزود: این دو انتخابات موقعیت حساسی را برای کشور رقم می زند که باید در چارچوب قانون و به سلامت برگزار شود.

فرماندار شهرستان آق قلا گفت:در راستای برگزاری انتخابات امیدواریم همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند شاهد یک انتخابات با مشارکت حداکثری و با رعایت حق الناس بودن آراء و بی طرفی مجریان و دست اندرکاران امر انتخابات و در راستای جلب اعتماد مردمی باشیم و همچنین بیانات ریاست محترم جمهوری در انتخابات آتی شاهد برگزاری انتخاباتی شفاف ، پرشور، سالم و با آبرو با مشارکت حداکثری داشته باشیم زیرا کشور ما حرف های خود را با آرایی که به داخل صندوق های اخذ رأی می اندازد ، زده است و این نشان دهنده دموکراسی در کشور است.

وی انتخابات را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: انتخابات نشان دهنده مردم سالاری است که در قانون اساسی طراحی شده و هر فرد براساس صلاحدید خود در هر دوره از انتخابات می تواند فرد شایسته ای را انتخاب کند.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا بیان داشت: اجرای دقیق انتخابات در گرو تسلط مجریان انتخابات به قانون است و هرچه بر اصول و ضوابط و مقررات انتخاباتی مسلط باشند به همان میزان از حقوق مردم دفاع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ما به دنبال نشاط انتخابات هستیم ابراز امیدواری کرد:هر فردی گرایش های سیاسی خود را دارد و فارغ از این دیدگاه های سیاسی باید مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا با توجه به حضور معلمان در مشارکت و برگزاری انتخابات،آنان را امین ترین افراد جامعه دانست و تصریح کرد: امانت مردم، فرزندانشان در دستان شماست و در بحث انتخابات هم حق الناس در دستان شماست.

وي آموزش در برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند را به عنوان رکن اساسی دانسته وافزود: آموزش به عنوان رکن اساسی برگزاری انتخابات می باشد که دراین دوره به این امر به صورت ویژه پرداخته شده است تا تمامی مجریان و دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات با شرکت در دوره آموزشی بتوانند در مسیر برگزاری انتخابات قانونمند و دقیق سهیم باشند.

لازم به ذکر است با برنامه ريزي هاي صورت گرفته کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان آق قلا بالغ بر 522 نفر از نمايندگان فرماندار،‌اعضاي شعب و كاربران رايانه به صورت جداگانه طي پنج دوره، آموزشهاي لازم را در زمينه آشنايي با آخرين قوانين و دستور العمل هاي مربوط به انتخابات فرا خواهند گرفت.

آموزش جامع اعضاء شعب اخذ رای بخش مرکزی و شهرآق قلا آغاز شد

 

آموزش جامع اعضاء شعب اخذ رای بخش مرکزی و شهرآق قلا آغاز شد

 

آموزش جامع اعضاء شعب اخذ رای بخش مرکزی و شهرآق قلا آغاز شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 915
  • کد خبر : 17686