عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گفتمان ما در انتخابات نقشه راهی است که در گفتمان رهبری است

فرماندار کلاله در دیدار با مسئولین ستادهای کاندیدای مجلس شورای اسلامی :

گفتمان ما در انتخابات نقشه راهی است که در گفتمان رهبری است

 گفتمان ما در انتخابات نقشه راهی است که در گفتمان رهبری است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله نصرت برزگرفرماندار در دیدار با نمایندگان کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در شهرستان گفت : گفتمان ما در انتخابات نقشه راهی است که در گفتمان رهبری است و کاندیداها و مسئولین دفاتر آنان نیز باید با استعانت از گفتمان رهبری در ایجاد فضای سالم رقابتی بدور از هرگونه حاشیه ای به تبلیغات بپردازند .

وی در ادامه با اشاره به تخلفات و جرایم انتخاباتی و مصداق آن با جرایم تعیین شده افزود : ما از کلیه ستادهای نامزدهای انتخاباتی شهرستان توقع داریم تا با رعایت قوانین و جرایم انتخاباتی اجازه بوجود آمدن تخلفی که باعث بوجود آمدن مسایل امنیتی و اجتماعی شوند نشوند .

ایشان سپس افزودند : اولویت اول ما در انتخابات حضور پرشور و سپس انتخاب کاندید اصلح است و رای دادن برای مردم یک حق است و شما بعنوان افراد دخیل در انتخابات باید مردم را آگاه کنید تا از این حق خود آگاه شوند

برزگر در ادامه با ارزیابی نقاط مهم انتخابات اظهار داشت : سلامت – امنیت – رقابت سالم و مشارکت 4 اصلی است که در انتخابات برای ما حائز اهمیت است .

وی سپس تفرقه را آفت هر انتخاباتی عنوان کرد و گفت : باید مواظب باشید که عامل بروز تفرقه و انشقاق در بین مردم نباشید که شایسته این منطقه نیست که اگر روزی تفرقه ای ایجاد شود آسیبش همه مردم منطقه را در بر میگیرد و اگر خدشه ای در اینخصوص ایجاد شود قطعا با مسببین برخورد خواهد شد و در ستادها مسئولیت هرگونه اتفاقی با مسئولین ستادهاست .

فرماندار در ادامه افزود : هر کاندیدی حق بازگشایی 2 دفتر در شهر دارد و زمان پایان تبلیغات انتخاباتی تا ساعت 8 صبح پنج شنبه 6 اسفند ماه است .

ایشان در پایان اضافه کرد که یکی از آسیب هایی که میتواند فرصت هم باشد فضای مجازی است و فعالین فضای مجازی بدانند که این فضاها کاملا رصد میشود و در صورت بروز تخلف مجرمانه از قبیل هتک حرمت و نشر اکاذیب و مواد قانونی مجاز با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد .

گفتمان ما در انتخابات نقشه راهی است که در گفتمان رهبری است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 607
  • کد خبر : 17897