عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شفائی؛ مسئوليت سنگين رعايت امانت بر عهده مجريان انتخابات است


شفائی؛ مسئوليت سنگين رعايت امانت بر عهده مجريان انتخابات است

شفائی؛ مسئوليت سنگين رعايت امانت بر عهده مجريان انتخابات است

حبیب شفائی در جلسه آموزشی کاربران رایانه شعب اخذ رأی، اظهار داشت: به منظور افزايش ضريب اطمينان و دقت برخی از فرايندهای انتخابات بصورت رايانه ای پيش بينی شده است که با کمک کاربران رایانه در شعب اخذ رأی اين مهم انجام مي گيرد.

 وی با تأکيد بر مسئوليت سنگين کاربران رایانه در شعب اخذ رأی گفت : مسئوليت این عزیزان نسبت به ساير اعضای پيش بينی شده در شعب اخذ رأی بيشتر و حساس تر است که دقت نظر بيشتری را نسبت به سايرين مي طلبد .

 رئیس حوزه انتخابیه شهرستان آزادشهر افزود: کاربران و ساير اعضای شعب بايد با دقت نظر کافی و حوصله در جلسات آموزشی و توجيهی شرکت کنند و نکات قانونی فرايندهای انتخابات را فرا بگيرند تا در شعب اخذ رأی با مشکل خاصی مواجه نشوند.

 وی يکي از مهمترين فرايندهای انتخابات را ورود اطلاعات توسط کاربران به سيستمهای رايانه ای و تنظيم صورتجلسات نهايی در شعب اخذ رأی دانست و گفت : صورتجلسات تنظيم شده به منظور تجميع آراء ، از اهميت بسيار زيادی برخوردار است که دقت نظر بيشتری را نيز مي طلبد.

 رئيس هيئت اجرايي انتخابات در شهرستان آزادشهر در پايان خواستار دقت نظر کافی مجريان انتخابات به وظايف قانونی خويش و فراگيری آموزشهای پيش بينی شده برای آنها شد.

 لازم به ذکر است جلسه آموزشی کاربران رایانه شعب اخذ رأی امروز در نماز خانه کمیته امداد شهرستان آزادشهر در حال برگزاری و آموزشهای لازم توسط محمد غفاری عضو کميته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان به اولين گروه کاربران رايانه شعب اخذ رأی شهرستان در حال ، ارائه میباشد .

 شايان ذکر است حدود 85 کاربر رايانه جهت شعب اخذ رأی سطح شهرستان آزادشهر پيش بيني شده که در دو گروه مجزا امروز تحت آموزشهای توجيهی قرار می گيرند.

 گفتنی است ، دهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ، هفتم اسفند سال جاری به طور همزمان در سراسر كشور برگزار مي شود.

شفائی؛ مسئوليت سنگين رعايت امانت بر عهده مجريان انتخابات است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 690
  • کد خبر : 17998