عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته دولت فرصتی مغتنم برای آشنایی مردم با تلاش های مجموعه نظام اسلامی است


هفته دولت فرصتی مغتنم برای آشنایی مردم با تلاش های مجموعه نظام اسلامی است

هفته دولت فرصتی مغتنم برای آشنایی مردم با تلاش های مجموعه نظام اسلامی است

 فرماندار علی آباد کتول گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است که مردم با نتایج تلاش‏های مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند و دروغ بودن محور اصلی تبلیغات دشمنان اسلام مبنی بر ناکارآیی و ناتوانی نظام اسلامی، آشکارتر شود.

احمد تجری، فرماندار علی آباد کتول، دردومین روز از هفته دولت در دومین روز از مراسم افتتاحیه متمرکز پروژه های بخشداری مرکزی علی آباد کتول و پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای مهدی آباد با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای نقد و اصلاح عملکردها به شکل صحیح است، اظهار داشت: جای شکرگزاری است که رهبر بصیر و فرزانه انقلاب با اتکا به تجربه ‏های ارزشمند اجرایی و تیزبینی خاص خویش، همواره کوشیده است تا با نظارت دقیق بر عملکرد دولتمردان و نمایاندن نقاط قوّت و ضعف آنها، با بیان هشدارها، رهنمودها و راهکارها، دولت را برای رسیدن به اهداف و چشم‏اندازی روشن و امیدبخش یاری رساند.

تجری خاطر نشان کرد: حضرت امام خامنه ای همواره با تاکید بر زدودن فقر و فساد و تبعیض و اجرای طرح‏های دیگر، به تبیین سیاست‏های صحیح نظام پرداخته است.

فرماندار علی آباد کتول در ادامه گفت: امروز مسئولان کشور ما از حمایت ملت فداکار برخوردار هستند و این چیزی است که در هیچ نقطه‏ای از دنیا وجود ندارد.

وی با اشاره به لزوم گرامیداشت هفته دولت یادآور شد: در تاریخ هر ملتی، فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است.

تجری افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگمردی که جهان همانند او را کمتر به خود دیده است و نیز جان فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، بخش بزرگی از تاریخ ماست که خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در دل دارد.

وی با اشاره به شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده اند.

فرماندار علی آباد کتول گفت: شهیدان رجایی و باهنر در آن شرایط بحرانی، بیشترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان دادند، تا جایی که از جان خویش در این راه مقدس گذشتند.

این پروژه بااعتباری بالغ بر696میلیون ریال به بهره برداری رسیده که یکصد میلیون ریال ازاعتبارات استانی بوده ومابقی ازاعتبارات دهیاری می باشد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .