عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه كارگروه مدیریت پسماند شهرستان آق قلا برگزار شد

به ریاست معاون فرماندار:

جلسه كارگروه مدیریت پسماند شهرستان آق قلا برگزار شد

جلسه كارگروه مدیریت پسماند شهرستان آق قلا برگزار شد

 جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان آق قلا به ریاست علی اکبر قجری معاون فرماندار و با حضور اعضاء این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا،علی اکبر قجری در این جلسه با تشریح اهمیت موضوع حفظ محیط زیست و تراکم جمعیتی شهرستان آق قلا گفت؛ ابتدا باید بررسی کنیم چه عواملی به محیط زیست آسیب می رساند با پیشگیری از صدمه به محیط زیست جلوگیری کنیم و با فرهنگ سازی و تعامل با تشکل های مردم نهاد و ورود نهادها و دستگاههای فرهنگی و نقش پر رنگ رسانه ها نسبت به محیط زیست داشته باشند.

 وی به ضرورت توجه به بحث مديريت پسماند درشهرستان اشاره كردوگفت : توجه به مديريت صحيح پسماند واستفاده ازروشهاي علمي ونوين دراين زمينه يكي از امور زيربنايي جهت توسعه هر منطقه است.

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا به جمع آوري زباله هاي روستايي بامديريت دهياران درروستاهاي شهرستان اشاره داشته و افزود : هدايت صحيح وبرنامه ريزي جهت بازيافت زباله ها نيازمند طرح جامعي است كه با تدوين طرح مديريت پسماند شهرستان عملي خواهد شد.

 این مقام مسئول در شهرستان آق قلا در ادامه بیان داشت: توجه به مديريت صحيح پسماند و استفاده ازروشهاي علمي و نوين در اين زمينه يكي از امور زيربنايي جهت توسعه هر منطقه می باشد. هدايت صحيح وبرنامه ريزي جهت بازيافت زباله ها نيازمند طرح جامعي است كه با تدوين طرح مديريت پسماند شهرستان عملي خواهد شد.

 وی در خصوص پسماندها و انواع آن و بیان مشكلات ناشی از آنها گفت: برای رسیدن به استانداردهای لازم اعضای کارگروه باید وظائف مربوطه و مصوبات جلسات را با جدیت تمام پیگیری و به اجرا درآورند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 977
  • کد خبر : 18676