عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید 42 هزارو 807 نفر از جاذبه های شهرستان گمیشان در تعطیلات نوروزی

فرماندار گمیشان اعلام کرد:

بازدید 42 هزارو 807 نفر از جاذبه های شهرستان گمیشان در تعطیلات نوروزی

بازدید 42 هزارو 807 نفر از جاذبه های شهرستان گمیشان در تعطیلات نوروزی

فرماندار و رییس ستاد خدمات سفر شهرستان گمیشان گفت: 42 هزارو 807 نفر از موزه مردم شناسی، جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی و دهکده تفریحی سنتی گمیشان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امانگلدی ضمیر" فرماندار گمیشان با اشاره به جاذبه های شهرستان خاطر نشان کرد: 234 نفر از موزه مردم شناسی، 18هزارو 632نفر از جاذبه های طبیعی، 18هزارو 785نفر از جاذبه های تفریحی و سنتی و 5هزارو 156 نفر از مراکز تاریخی و فرهنگی شهرستان از تاریخ 27 اسفند 94 لغایت 13فروردین 95 بازدید داشتند.

وی افزود: بر اساس آمارهای ارائه شده از دبیرخانه ستاد خدمات سفر، تا پایان 13 فروردین 4هزارو 619 نفر مسافر در شهرستان گمیشان اسکان داده شده است.

فرماندار گمیشان اضافه کرد: خوشبختانه در طول سفر نوروزی به شهرستان گمیشان مسافر مصدوم و سانحه دیده اعلام نشده است.

ضمیر ادامه داد: با پیگیریها و هماهنگی های صورت گرفته و همچنین با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان کمپ گردشگری برای اولین بار در شهرستان راه اندازی شد که خدمات بسیار خوبی برای گردشگران و مسافرین در طول سفر ارائه دادند.

فرماندار گمیشان اظهار داشت: تاسیس دهکده جیران سیر گلستان-گمیشان درمسیر ورودی شهر گمیش تپه و فراهم کردن امکانات اقامتی، تفریحی و پذیرایی و ایجاد راه دسترسی به پدیده طبیعی گلفشان نفتلیجه (سقرتپه) از اقدامات تاثیرگذار برای جذب گردشگر در شهرستان بوده است.

وی در پایان گفت: نمایشگاه صنایع دستی و قالی بافی، بازی های بومی و تاب های بزرگ ترکمنی، غذا های محلی و زیور آلات ترکمن از جمله بخش های لحاظ شده در دهکده تفریحی سنتی گمیشان بوده است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 861
  • کد خبر : 19122