عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارنوروزی فرماندار شهرستان آق قلا با نماینده ولی فقیه در استان

به همراه ائمه جمعه و اعضای شورای تامین شهرستان صورت گرفت:

دیدارنوروزی فرماندار شهرستان آق قلا با نماینده ولی فقیه در استان

دیدارنوروزی فرماندار شهرستان آق قلا با نماینده ولی فقیه در استان

 الیاس هیوه چی فرماندار به همراه ائمه جمعه و جماعات و اعضاء شورای تامین شهرستان آق قلا با آیت الله نورمفیدی نماینده معزز ولی فقیه در استان دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،الیاس هیوه چی در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن نوروزباستانی و انتخاب مجدد ایشان در مجلس خبرگان رهبری از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و تبیین برنامه ها توسط استاندار محترم در اولین جلسه شورای اداری استان خبر داد.

وی همدلی،همزبانی و همسویی مدیران دستگاهها و نهادهای شهرستان آق قلا بالاخص در حوزه امنیت را بسیار خوب توصیف نموده،حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و مشارکت 78% آنان در انتخابات هفتم اسفند را از مهمترین حماسه های سیاسی این شهرستان در سال گذشته دانست.

فرماندار شهرستان آق قلا از احداث پارک جنگلی و بوستان 4000 شهید استان در سطح 21 هکتار از مراتع روستای سقریلقی در مسیر جاده آق قلا به گنبد،2 هکتاری روستای یامپی بخش مرکزی و 4 هکتار از مراتع روستای یلمه سالیان بخش وشمگیر این شهرستان با مشارکت بخشداران،دهیاران و دستگاههای متولی طرح عملیاتی 5 ساله آق قلا سبز خبر داد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا ضمن اشاره به اختلاف 9% سطح سواد روستاها و شهرها در طی چند سال گذشته افزود:خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی و پیگیری مجدانه این مشکل مرتفع و شاهد ارتقاء کیفیت آموزش و افزایش تعداد قبولی دانش آموزان در دانشگاهها می باشیم.وی احداث هنرستان کشاورزی غرب استان در شهرستان آق قلا ،توسعه برنامه ها و طرح های دانش بنیان و راه اندازی آزمایشگاه نانو را از مهمترین برنامه های شورای آموزش و پرورش شهرستان آق قلا عنوان داشت.

هیوه چی همچنین از تقویت سازمانهای مردم نهاد و حمایت همه جانبه در جلب مشارکت این تشکل های مردمی در خصوص فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی و زیست محیطی همچون کاشت درخت در مسیر جاده گرگان به آق قلا و پاکسازی محیط زیست شهرستان خبر داد.

این مقام مسئول ،پیشرفت عملیات اکشتاف ذخایر هیدروکربنی نفت و گاز در منطقه صوفیکم شهرستان آق قلا را مطلوب بیان داشته و اظهار امیدواری نمود بنا به اذعان مسئولین پروژه تا ظرف حداکثر 3 ماهه آینده نتیجه قابل قبولی حاصل شود.

وی تخصیص اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان برای بهسازی اولیه سد وشمگیر با توجه به تجهیزات فرسوده و گذر 15 ساله عمر مفید این سد را یکی از مهمترین نیازهای این بخش محروم شهرستان آق قلا ذکر کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آق قلا در پایان سخنان خود ،فرسودگی شبکه های آب شرب و برق و همچنین کمبود سالن و فضاهای ورزشی را از دیگر نیازهای مبرم این شهرستان ذکر کرده و در این راستا احداث 2 پست 63 کیلو وات و 20 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی و ملی برای تعویض و بهسازی زیر ساختهای اساسی را در راستای توسعه عمرانی و زیر بنایی این شهرستان ضروری دانست.

دیدارنوروزی فرماندار شهرستان آق قلا با نماینده ولی فقیه در استان

 

دیدارنوروزی فرماندار شهرستان آق قلا با نماینده ولی فقیه در استان

 

دیدارنوروزی فرماندار شهرستان آق قلا با نماینده ولی فقیه در استان

 

دیدارنوروزی فرماندار شهرستان آق قلا با نماینده ولی فقیه در استان

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 548
  • کد خبر : 19152