عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه آموزشی کاربران رایانه مرحله دوم انتخابات در شهرستان مراوه تپه


برگزاری جلسه آموزشی کاربران رایانه مرحله دوم انتخابات در شهرستان مراوه تپه

برگزاری جلسه آموزشی کاربران رایانه مرحله دوم انتخابات در شهرستان مراوه تپه

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان مراوه تپه جلسه آموزشی کاربران رایانه  مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان مراوه تپه در محل دفتر فرماندار تشکیل شد .

در این جلسه کارشناس فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان مراوه تپه از زحمات کاربران رایانه در  برگزاری انتخابات نیمه مکانیزه  7 اسفند  تقدیر کرد . وی ضمن یادآوری تجربیات ارزشمند و عملی کاربران در انتخابات گذشته ، بکارگیری از ظرفیت های گذشته و بهره مندی از آمار و اطلاعات گزارش مانیتورینگ روز اخذ رأی سامانه جامع در انتخابات پیشرو را خواستار شد .

مهندس بهلکه در خصوص استعلامات لازم برای صدور تعرفه در نرم افزار استعلام کد ملی  در روز اخذ رأی و لزوم توجه جدی کاربران به گزارشات ، در صورت مشاهده هر گونه پیام های ( آرای تکراری ، فوتی ، نامعتبر ، عدم انطباق حوزه اخذ رأی و ...) آن را با مسئول اجرایی شعبه اخذ در میان گذاشته و بر حسب تصمیمات اتخاذی نماینده فرماندار/ بخشدار رفتار نمایند  و در صورت تکرار بیش از حد نرمال جواب استعلامات نامعتبر آن را فوراً به کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری و بخشداری اعلام نمایند تا علت سریعا بررسی گردد .

مسئول کمیته فناوری اطلاعات انتخابات شهرستان درخصوص ارسال کلیه استعلامات آفلاین قبل از ورود به صورت جلسه تجمیع و انطباق تعداد استعلامات با تعرفه صادره و درج دقیق اطلاعات در صورت جلسه تجمیع و اطمینال کامل از ارسال صورتجلسه فوق با هماهنگی نماینده فرماندار/ بخشدار تاکید جدی نمود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .