عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معلمان نقش بسزايي در رشد و شكوفايي ايران اسلامي دارند

فرماندار بندرگز:

معلمان نقش بسزايي در رشد و شكوفايي ايران اسلامي دارند

معلمان نقش بسزايي در رشد و شكوفايي ايران اسلامي دارند

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : معلمان به عنوان پرچمدار تعليم و تربيت آينده سازان كشور ، نقش بسزايي را در رشد و شكوفايي ايران اسلامي دارند.

"علی اصغر میرزایی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بندرگز ضمن گراميداشت شهادت استاد مرتضي مطهري و تبريك هفته معلم افزود: معلمان در عرصه هاي مختلف انقلاب نقشي مهم و تاثير گذار داشتند و حامي و پشتيبان نظام اسلامي بوده و هستند.

وی تعليم  و تربيت را اساسي ترين كار در جامعه انساني دانست و افزود: اگر جامعه اي سيستم صحيح آموزش و پرورش موفق باشد به بسياري از مشكلات فائق خواهد آمد .

این مقام مسوول اظهار داشت : معلم به عنوان محور توسعه هر كشور مطرح است چرا كه نيروي انساني كارآمد و متعهد به همت او براي اينده كشور تربيت مي شود بنابراين بايد جايگاه و منزلتش به خوبي حفظ شود.

نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان بندرگز از معلمي به عنوان شغل انبياء ياد كرد و گفت : محوري ترين عنصر در نظام تعليم و تربيت معلم است و همه به جامعه فرهنگي مديون هستند.

میرزایی افزود : رسالت اصلي معلمان انسان سازي و هدايت دانش آموزان به سوي كمال است و بايد در اين راه گام هاي اساسي برداشته شود.

فرماندار بندرگز افزود : تكريم جايگاه معلمان وظيفه همه ماست و همه بايد در هر جايگاهي كه هستند خود را مرهون زحمات معلمان بدانند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 510
  • کد خبر : 20388