عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری یادواره شهدای شهرستان علی آباد کتول


جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری یادواره شهدای شهرستان علی آباد کتول

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری یادواره شهدای شهرستان علی آباد کتول

به گارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص برگزاری یادواره شهدای شهرستان علی آباد کتول با حضور احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول برگزارشد.

تجری مفرد فرمانداردراین جلسه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای معزز خاطر نشان ساخت: زنده نگه داشتن نام و خاطره شهیدان و تلاش در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ای است بدیهی که بر عهده همه آحاد جامعه بویژه مسئولین است چرا که رشادت، ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس نبود هیچ یک از ما مسئولین در این جایگاه نبودیم و این امانتی است که این عزیزان به ما سپرده اند.

فرماندار ضمن خواستار تلاش و جدیت اعضای کمیته جهت بهتر برگزار شدن این مراسم نسبت به سالهای گذشته، یکی از اهداف برگزاری این یادواره ها را آشنایی نسل جدید با آرمان های شهیدان ، ارزش های انقلاب و فرهنگ شهادت خواند و افزود: خانواده های شهدا بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ما باید خانواده های شهدا را تکریم نموده و نسبت به امورات آنان پیگیری مجدانه داشته باشیم .

وی افزود: برگزاری چنین برنامه هایی نمی بایست به گرامیداشت نام شهدا محدود شود بلکه ضروری است این یادواره ها برای همه خانواده های معظم شهدا،ایثارگران، جانبازان،آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز که در این مسیر مقدس از جان مایه گذاشته اند تعمیم داده شود.

وی به متولیان این امر تاکید نمود: با دقت نظر و توجه به همه جوانب در پربار بودن و بی نقص بودن این یادواره اهتمام ورزند تا کم دقتی و عدم توجه کافی به نکات ظریف باعث رنجش خاطر و گلایه خانواده معظم شهدا نشود.

در پایان عباس مزرعه رئیس امورایثارگران شهرستان گزارشی دراین خصوص ارائه داده مصوب ومقررشد همه باید دربرپایی یادواره های شهدا در شهرستان طبق یک دستور عمل که در این جلسه تصویب شد عمل کنند.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری یادواره شهدای شهرستان علی آباد کتول

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .