عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگاه آموزشی توجیهی تسهیل گری اجتماع محور ویژه سازمانهای مردم نهاد برگزار گردید


کارگاه آموزشی توجیهی تسهیل گری اجتماع محور ویژه سازمانهای مردم نهاد برگزار گردید

کارگاه آموزشی توجیهی تسهیل گری اجتماع محور ویژه سازمانهای مردم نهاد برگزار گردید

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در کارگاه آموزشی تسهیل گران اجتماع محور که با حضور 25 موسسه استان گلستان در روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه درشهرستان گنبد کاووس برگزار شد گفت: طرحهای اجتماع محور یکی از طرحها ی آموزشی و پیشگیری است که با تحت پوشش قرار دادن محیط های کاری و زندگی توسط موسسات مردم نهاد فعالیت خود را ارائه می نمایند.
وی گفت: اجرای این طرحها به منظور حساس سازی مردم و دخیل نمودن آنها در سرنوشت خود و مقتدر سازی و افزایش اطلاعات مردم در زمینه پیشگیری از بروز اعتیاد انجام می شود.
مهندس محمد حمیدی اظهار داشت: فعالیت تسهیل گران و تشکل های غیر مردمی کاری خداپسندانه است و نیتشان انسانی و خالص است.
او اضافه کرد: موسسات مردم نهاد و تسهیلگران طرحهای اجتماع محوردر مقوله مبارزه با مواد مخدر در خط مقدم هستند و نهاد بعنوان حلقه های واسط بین مردم و مسئولان کار بسیار سختی دارند که بدون چشمداشت مادی به آن می پردازند.
حمیدی با بیان اینکه ارتقای سطح سلامت روانی فردی و اجتماعی از اهداف مهم اجرای طرحهای اجتماع محور است.افزود: موسسات مردم نهاد بعنوان بازوان اجرایی و توانمند دولت می توانند عمل کنند.
فرماندار ویژه گنبد کاووس از پذیرش موسسات مردم نهاد در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدردر حوزه های درمان ، پیشگیری ، فرهنگی و آموزش استقبال و اعلام حمایت نمود و اظهار داشت: موسسات مردم نهاد با داشتن تجربیات مفید و ارزنده باید نتایج کارهای خود را به متولیان امر انتقال دهند.
حمیدی گفت: رویکرد ما در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان و پیشگیری و آموزش و تمام هزینه های انجام شده دراین بخش سرمایه گذاری است ونمی توان به عنوان هزینه تلقی کرد.
وی در پایان اعلام داشت: باید با برگزاری پیش آزمون و پس آزمون اثر بخشی مثبت عملکرد سازمانهای مردم نهاد در طرحهای اجتماع محور در مقوله مبارزه با مواد مخدر مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد

کارگاه آموزشی توجیهی تسهیل گری اجتماع محور ویژه سازمانهای مردم نهاد برگزار گردید

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 973
  • کد خبر : 21187