عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه آرد و نان و گندم شهرستان آزادشهر برگزار گردید


جلسه کارگروه آرد و نان و گندم شهرستان آزادشهر برگزار گردید

جلسه کارگروه آرد و نان و گندم شهرستان آزادشهر برگزار گردید

 جلسه کار گروه آرد و نان شهرستان آزادشهر با حضور شفائی فرماندار و علی محمدی  مدیر کل غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 استان گلستان و معاونین ایشان و دیگر اعضاء برگزار گردید.

شفائی فرماندار شهرستان در این جلسه گفت: انبارهای غله و شرکت تعاونی روستایی و سیلوهای شهرستان آزادشهرآمادگی لازم برای جمع آوری و دپوی محصولات کشاورزی را دارند .

فرماندار آزادشهر  در دیدار با علی محمدی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی با اشاره به ظرفیت بالای تولید گندم گفت: امسال 15الی 16 هزار هکتار گندم در سطح مزارع شهرستان کشت شده است که پیش بینی خرید گندم از کشاورزان در شهرستان آزادشهر بیش از پنجاه و هشت هزار تن ، دو هزار پنصد تن جو و  هزار تن کلزا برآورد شده است

وی اشاره نمود:هرساله مقدار زیادی از محصولات گندم شهرستان به سایر استان های همجوار صادر میشود که این نشان دهنده مرغوبیت محصولات کشاورزی، بویژه گندم و جو در این شهرستان می باشد.

علی محمدی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی نیز گفت:در منطقه شرق گلستان محصولات زراعی مرغوبی از قبیل گندم ، جو ، دانه های روغنی و همچنین محصولات باغیتولید می شود پس باید نظمی حاکم باشد که بتوانیم کیفیت گندم تا پایان سال حفظ شود و به همین لحاظ موضوع حمایت  دولت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 وی افزود: پیش بینی ما در سال جاری برای خرید گندم در سطح استان بیش از یک میلیون ودویست هزار تن گندم خواهد بود ،که این در طول تاریخ در این استان بی سابقه بوده است.

 جلسه کارگروه آرد و نان و گندم شهرستان آزادشهر برگزار گردید


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 557
  • کد خبر : 21195