عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه منطقه ای گروه کاری اشتغال بانوان برگزار شد

به میزبانی شهرستان گمیشان؛

جلسه منطقه ای گروه کاری اشتغال بانوان برگزار شد

جلسه منطقه ای گروه کاری اشتغال بانوان برگزار شد

جلسه منطقه ای گروه کاری اشتغال بانوان به میزبانی شهرستان گمیشان با حضور فرماندارگمیشان، مدیر کل امور زنان وخانواده استانداری، معاونین و کارشناسان بانوان فرمانداری شهرستان های گمیشان، ترکمن،آق قلا و همچنین کارشناس بانوان شهرستان های کردکوی و بندرگز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ "امانگلدی ضمیر" فرماندار شهرستان گمیشان در این جلسه گفت:امروزه بانوان در جامعه نقش برجسته ای را دارند و نمونه آن در شهرستان گمیشان حضور فعال بانوان سازمان مردم نهاد در مراسمات و مناسبت های ملی و مذهبی است که در کنار مردان فعالیت برجسته ای را انجام می دهند.

وی در ادامه اولین قدم عملیاتی شدن شعار سال را در شهرستان گمیشان در حوزه بانوان عنوان کرد و افزود: افتتاح شبکه تولید بافندگان فرش در واقع اولین گام شهرستانی در راستای عملیاتی نمودن شعار سال است که این شبکه با پیگیریهای اموربانوان فرمانداری شهرستان و همکاری خوشه فرش دستباف استان گلستان در محل مجتمع جسمی حرکتی امید حرکت گمیشان فروردین ماه سال جاری افتتاح و به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین با اشاره به ظرفیت های توسعه ای شهرستان خاطر نشان کرد: ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در شهرستان برای رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال وجود دارد که یکی از این ظرفیت ها توسعه صنعت گردشگری است که زنان هم می توانند در اجرای آن نقش آفرین باشند.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود داشتن اراده را در انجام کار مهم دانست و اظهار داشت: اراده کلی جامعه و دولت وبخش خصوصی و خود بانوان نقش موثری را درایجاد اشتغال دارد.

در ادامه مدیر کلامور زنان وخانواده استانداری خاطر نشان کرد: شعار سال با برنامه ریزی اصولی و درست باعث بروز و ظهور استعدادهای موجود در مناطق شده است و این خود نقش بسیار مهمی را در ایجاد اشتغال داشته است.

وی ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال لازم است که همه با توجه به توانمندی های موجود به خود باوری مشترک برسیم.

مدیر کلامور زنان وخانواده استانداری نیروی انسانی را بالاترین سرمایه جوامع دانست و اظهار داشت: تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص کشور را به سوی خودباوری، عزت و پیشرفت خواهد رساند.

در این جلسه هریک از کارشناسان بانوان فرمانداری ها به ارائه گزارش اقدامات اشتغال حوزه بانوان شهرستان خود پردختند.

گفتنی است شهرستان های گمیشان، ترکمن، کردکوی، بندرگز، آق قلا و گرگان عضو گروه کاری اشتغال بانوان هستند.

 

جلسه منطقه ای گروه کاری اشتغال بانوان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 717
  • کد خبر : 21419