عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ها را از رفع تکلیف به تکلیف تبدیل می کنیم


جلسه ها را از رفع تکلیف به تکلیف تبدیل می کنیم

جلسه ها را از رفع تکلیف به تکلیف تبدیل می کنیم

اولین جلسه شورای آموزش پرورش در سالن اجتماعات فرمانداری مرکز استان برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان، این جلسه به دبیری ریاست آموزش پرورش شهرستان گرگان و با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی متولی آموزش برگزار شد .

دکتر حسینی سرپرست فرمانداری گرگان درابتدا جلسه تصریح کرد:در مدیریت جدید و دولت تدبیر وامید قرار بر این است که جلسه ها را از رفع تکلیف به تکلیف تبدیل کنیم وکار هایی انجام دهیم که وقتی رفتیم خاطره خوشی در ذهن مردم نقش بسته و به یادگارمانده باشد .

وی درهمین راستا افزود : با سرعت بالایی که تکنولوژی به خود گرفته، لازم است منابع آموزشی نیز به روز باشند و منبطق با سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش برش های محلی ایجاد و تدوین شود .

دکتر حسینی با اعلام این مطلب افزود: فضای نقد را در آموزش و پرورش باز کنید و از افراد با تفکر های مخالف دعوت بعمل آورید ومطمئن باشید افکار عمومی با نقد های کیفی سطح خدمات آموزشی را ارتقا می دهند .

فرماندار گرگان در ادامه تصریح کرد : دربخش شهریه و هزینه ها آموزشی در مدارس هئیت امنائی، شفاف سازی در دستور کار قرار بگیرد تا والدین نسبت به هزینه هایی که پرداخت میکنند مطلع باشند و این امر بارضایت قلبی صورت بگیرد .

وی یا اعلام این مطلب افزود: با کار فرهنگی واطلاع رسانی درست ، فضای ذهنی برخی از خانواده ها را باید از پرداخت برای دریافت نمره به سمت پرداخت برای یادگیری و مطالبه ی ارتقا مهارت ، دانش آموزان تغییر داد .

دکتر حسینی در بخش دیگری از سخنانش گفت : یکی از محور های قابل تامل در بحث آموزش و پرورش ، تربیت جوانانی با نگاه کارآفرینانه است .

وی سپس افزود : کارآفريني به عنوان موتور محرکه توسعه اقتصادي و اجتماعي نقش اساسي درفرآيند توسعه جوامع دارد. لذا ایجاد و پرورش تفکر کارآفرینی در دانش آموزان علاوه بر این که امکان پذیر می باشد، گامی مؤثر و مفید در جهت رشد و تعالی استان ، شهرو کشور خواهد بود .

فرماندار گرگان در ادامه تاکید کرد : قطعا یکی از خروجی های دستگا های آموزشی گرگان باید افرادی شوند که یا کار بلد باشند یا کارآفرین ، تا بتواند در مقاطع آموزش عالی مسیر روشن تری را برای ادامه راه خود به عنوان بندی جوانان جامعه ایفا کنند .

گفتنی است دکتر حسینی در بخش نخست گفت : نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بسیار مهم است ؛ چرا که معلمان جامعه، انسان سازان نسل بعدی‌اند ، واز همین حداقل کاری که میتوانیم انجام دهیم تقدیر از مقام والای معلم است اما امسال به معلمان بدهکاری داریم چراکه سالروزگرامیداشت معلم به انتخابات برخورد کرد و نتوانستیم انطور که شایسته است خدمتتان باشیم .

شایان ذکر است : که درابتدای این جلسه کشیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان مطالبی را درخصوص روند آموزشی و میزان اعتبارات اداره شهرستان عنوان کردند.

جلسه ها را از رفع تکلیف به تکلیف تبدیل می کنیم

 

جلسه ها را از رفع تکلیف به تکلیف تبدیل می کنیم

 

جلسه ها را از رفع تکلیف به تکلیف تبدیل می کنیم

 

جلسه ها را از رفع تکلیف به تکلیف تبدیل می کنیم

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 527
  • کد خبر : 21430