عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امام راحل ، اسلام ناب محمدی(ص) را به جامعه معرفی کرد

فرماندار بندرگز :

امام راحل ، اسلام ناب محمدی(ص) را به جامعه معرفی کرد

امام راحل ، اسلام ناب محمدی(ص) را به جامعه معرفی کرد

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : امام راحل ، اسلام ناب محمدی(ص) را به جامعه معرفی کرد و حکومت اسلامی را در جامعه ترویج و گسترش دادند.

"علی اصغر میرزایی" در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان بندرگز افزود : امام راحل در تجدید و احیا ء اسلام در جامعه نقش مهم و اساسی داشت .

وی اظهار داشت : ریشه های انقلاب اسلامی ایران از اسلام ناب محمدی گرفته شده و امام راحل با تفکر جامع این الگوی ارزنده را ترسیم کردند و بنیان گذاشتند.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه امام خمینی(ره) مومن حقیقی بود که انسانیت و کمال دینی را گسترش داد ، افزود : حضرت امام(ره) در طول زندگی و در دوران قبل و بعد از انقلاب ذره ای به دنیا توجه نداشت و انسانی مخلص خدا بود.

میرزایی با یادآوری سالروز قیام 15 خرداد اظهار داشت : 15 خرداد نقطه عطف در تاریخ ایران است چرا که رژیم شاه بعد از سخنرانی امام راحل ، امام را دستگیر کرد و منجر به راهپیمایی ها شد و تعداد زیادی به شهادت رسیدند اما در پس این ماجرا روشنگری بود که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

این مقام مسوول بیان کرد : انتخاب شایسته آیت الله خامنه ای مرهمی بود بر قلب عزادار مردم و موجب آرامش ملت شد.

وی ادامه داد : بعد از 27 سال از رحلت امام ، مقام معظم رهبری کارنامه درخشان و با عظمتی دارد و فعالیت های مقام معظم رهبری در مسیر تداوم راه امام و حفظ اصول مکتب امام ، استکبار ستیزی و شناخت دشمن، خنثی کردن برنامه های دشمن ، بصیرت دینی و راهنمایی مردم و مسئولین و عبور دادن انقلاب از بحران ها موثر و درخشان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نماز عبادی و سیاسی در کشور گفت : امروز پایگاه ارزشمند عبادی و سیاسی نقش بسیار ارزشمند و اثر گذاری را ایفا می کند.

وی بیان داشت : یکی از رسالت‌های نماز جمعه ایجاد وحدت است و بین مردم و مسئولان نظام پیوند ایجاد می‌کند.

به گفته وی ، امامان جمعه در راستای مسائل اجتماعی ، سیاسی مذهبی و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی نقش بسیار ارزنده ای را بر عهده دارند و باید همه آحاد جامعه تعامل و همراهی مساعدی با آنان داشته باشند.

فرماندار بندرگز از خدمات حجت الاسلام سیدمصطفی محمدی تقدیر و تشکر کرد و گفت : مسئولان شهرستان بندرگز با امام جمعه جدید نیز تعامل و همکاری خواهند داشت .

امام راحل ، اسلام ناب محمدی(ص) را به جامعه معرفی کرد

 

امام راحل ، اسلام ناب محمدی(ص) را به جامعه معرفی کرد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 839
  • کد خبر : 21606