عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدارفرماندار علی آباد کتول با امام جمعه به مناسبت هفته مبارزه مواد مخدر


دیدارفرماندار علی آباد کتول با امام جمعه به مناسبت هفته مبارزه مواد مخدر

دیدارفرماندار علی آباد کتول با امام جمعه به مناسبت هفته مبارزه مواد مخدر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان با حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آباد کتول دیدار نمودند.

دراین نشست فرماندار شهرستان با اشاره به اقدامات جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه و مقابله با ورود مواد مخدر همکاری مشترک همه ارکان ها ی مرتبط واقشارمردم جهت ریشه کنی این بلای خانمان سوز خواستار شدند.

وی افزود:آمارها نشان دهنده این است که سوداگران و قاچاقچیان با شیوه های نوینی اقدام به عرضه انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در بین جامعه هدف می نماید و اهداف شومی را دنبال می نماید که هوشیاری در مقابل اینگونه افراد و بعضاً باندها برای پیگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی لازم و ضروری است.

امام جمعه علی آباد کتول گفت:تنها راه مبارزه با این بلای خانمان سوزاجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدراست تا بتوانیم جامعه را از این مواد پاکسازی کنیم.

وی افزود:یکی از آسیب‌های جدی که امروز خانواده‌های ایرانی را متأسفانه تهدید می‌کند مسئله درگیر شدن با مواد مخدر، مصائب و مشکلات فراوانی است که دامن‌گیر این خانواده‌ها می‌‌شود.

حجت اسلام والمسلمین موسوی خاطرنشان کرد:در بحث مبارزه با مواد مخدر باید تلاش بیشتری صورت گیرد باید سیاست پیشگیری در سطح جامعه ایرانی نهادینه شود و خطرات مواد مخدر مخصوصاً به نسل جوان گوشزد شود.

امام‌جمعه افزود:‌10 میلیون قاچاقچی به‌صورت حرفه‌ای در جهان در مواد مخدر فعالیت دارند و نیروهای آمریکایی و غربی به بهانه مبارزه با تروریست و باندهای مواد مخدر به افغانستان حمله کردند.

امام جمعه درپایان اظهارداشت:امروزه دلیل رشد سرسام‌آوروگسترش مواد مخدردرافغانستان،کشورهای اروپایی وآمریکا هستند که هدفشان ایجاد ناامنی و نارضایتی در جمهوری اسلامی است.

شایان ذکراست فرمانداردرپایان ازنمایشگاه مواد مخدربازدید نمودند.

دیدارفرماندار علی آباد کتول با امام جمعه به مناسبت هفته مبارزه مواد مخدر

 

دیدارفرماندار علی آباد کتول با امام جمعه به مناسبت هفته مبارزه مواد مخدر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .