عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » »  چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بندرگز برگزار شد


 چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بندرگز برگزار شد

 چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بندرگز برگزار شد

چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز در سال 95 در فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات دستگاه ها نسبت به ساماندهی غربت محله اظهار داشت : مواد مخدر ، پدیده ای است که مسائل مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی در آن دخیل است و قانون گذار ،کمیته های تخصصی را در این زمینه تعریف نموده است .

"علی اصغر میرزایی" افزود : کمیته فرهنگی ، کمیته آموزشی ، کمیته پیشگیری و خانواده جز گروه هایی است  که همیشه در معرض خطر و آسیب قرار دارند .

وی ادامه داد : یکی از مواردی که باعث می شود که جوانان به این سمت کشانده شوند غیر واقعی بودن باورهای  مصرف مواد مخدر است.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرگز تاکید داشت : باید به جامعه بویژه قشر جوان آگاهی دهیم ،  اقدامات کمیته مقابله موثر است و وظیفه داریم مضرات و آسیب های مواد مخدر را به اطلاع مردم برسانیم.

میرزایی افزود : هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر یک  مناسبت جهانی و فرصت است و برخی از مسائل فرهنگی که  جز دغدغه های مقام معظم رهبری است در دستور کار و برنامه های  این هفته قرار گیرد .

این مقام مسوول گفت : همه برنامه ها در غالب کمیته ها بررسی و تدوین شود و فعالیت ها در این هفته بصورت منسجم و هماهنگ باشد .

وی ادامه داد : اگر در امر مبارزه  با این پدیده شوم گامی برداریم این گام را در راستای اقتصاد مقاومتی نیز برداشته ایم جرا که  این ناهنجاری وضعیت معیشتی ، تحصیل ، اشتغال و فرهنگ را تحت تأثیر قرار می دهد و با برخورد با این پدیده شوم گامی به سوی اقتصاد مقاومتی هم برداشته می شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 866
  • کد خبر : 21961