عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان علی آباد کتول


سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان علی آباد کتول

سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،سومین جلسه شورای ترافیک باحضوراحمدتجری مفرد فرماندار شهرستان علی آباد کتول،اعضای شورای ترافیک در محل فرمانداری برگزار شد.

تجری مفردبا اشاره به تصميم گيري هاي مرتبط با مسائل ترافيكي شهرستان اظهار داشت:برنامه هاي ترافيك شهري و مطالعات طرح هاي ترافيكي از جمله طرح جامع ترافيك شهري و طرح ساماندهي حمل و نقل عمومي بايد با كار كارشناسي و علمي و مد نظر قراردادن مسائل اجتماعي و فرهنگی جامعه انجام گيرد.

وي افزود: اجرای طرح جامع حمل و نقل ترافیک نقش بسزایی در رفع مشکلات ترافیکی شهر ایفا می کند و بايد تا اتمام مطالعات اين طرح وضعيت موجود را مديريت كرد و از تصميم هاي سطحي و عجولانه پرهيز كرد.

فرماندارکاهش سوانح رانندگی،افزایش ایمنی و تسهیل درامورترافیکی را نیاززمندتلاش وعزم همگانی و از همه مهمتر بکارگیری سازوکار مدیریتی دانست وافزود: اجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک در کوتاه ترین زمان ممکن نشان از فعالیت اعضای آن شورا بوده که این مهم زمینه را برای کاهش تصادفات و تلفات فراهم می سازد.

درپایان،تجری مفرد با اشاره به اینکه داشتن وضعیت ترافیکی هر شهر نمادی از وضعیت فرهنگی آن شهر است، از کلیه مسئولان و اعضای شورای ترافیک شهرستان خواستند با استفاده از تمامی امکانات موجود تلاش نمایند که مشکلات ترافیکی سطح شهرستان رفع تا شاهد شهرستانی باشیم که دارای کمترین مشکلات ترافیکی است.

سومین جلسه شورای ترافیک شهرستان علی آباد کتول

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .