عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قاچاق کالا موجب کاهش تولیدات داخلی و در نتیجه افزایش میزان بیکاری می‌شود

کاظمی ،معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان:

قاچاق کالا موجب کاهش تولیدات داخلی و در نتیجه افزایش میزان بیکاری می‌شود

قاچاق کالا موجب کاهش تولیدات داخلی و در نتیجه افزایش میزان بیکاری می‌شود

"سید محسن کاظمی"معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گرگان در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان با تسلیت به مناسبت ایام شهادت مولای متقیان و قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفای ایشان و استفاده معنوی از ماه نزول قرآن اظهار داشت : توجه به تولیدات داخلی و فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی باید مورد توجه همه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گرگان ،وی با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مبارزه با قاچاق کالا و ارز و فرهنگ سازی در زمینه مبارزه با این پدیده شوم را در تحقق شعار سال موثر دانست .

سید محسن کاظمی قاچاق کالا را یکی از مهم‌ترین عوامل برهم زدن تعادل اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: قاچاق کالا موجب کاهش تولیدات داخلی و در نتیجه افزایش میزان بیکاری می‌شود و این امر تأثیر نامطلوبی بر رفاه عموم مردم کشور می‌گذارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ضمن تشکر از زحمات کلیه اعضا کمیسیون تشکر و قدردانی نمود و از اعضای کمیسیون خواست گزارشات شهرستانی تهیه و در جلسه ارائه نمایند.

وی با تاکید بر ساماندهی فروشگاههای بدون پروانه کسب و خود داری از تداخل کسب از مسئولین خواستند تا بصورت نامحسوس در کنار گشت های مشترک نظارتهای لازم را انجام دهند.

کاظمی از برخورد قاطع با قاچاق موادی که سلامت همشهریان را به خطر اندازد خبر داد و افزود: پدیده قاچاق در حوزه سلامت و بهداشت و استفاده از داروهایی که عوارض جبران ناپذیری برای افراد در پی خواهد داشت از اهمیت خاصی برخوردار بوده و متولیان باید بصورت جد این موارد را مورد بررسی قرار دهند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار با تاکید بر افزایش تعامل بین دستگاهی در برخورد باپدیده شوم قاچاق کالا ، اظهار داشت : با همکاری و تعامل مثبت میان دستگاه های متولی و همچنین برنامه ریزی مناسب می توان شاهد اقدامات موثر و قابل توجهی در این زمینه بود.

وی افزود :با تمام توان و ظرفیت به مقابله به قاچاق کالا و ارز در شهرستان برویم و با برخورد جدی و قاطع با پرونده های قاچاق کالا و ارز، زمینه حضور قاچاقچیان در شهرستان را از بین ببریم.

قاچاق کالا موجب کاهش تولیدات داخلی و در نتیجه افزایش میزان بیکاری می‌شود

 

قاچاق کالا موجب کاهش تولیدات داخلی و در نتیجه افزایش میزان بیکاری می‌شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 474
  • کد خبر : 22414