عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روز جهانی قدس باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود


روز جهانی قدس باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود

روز جهانی قدس باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : روز جهانی قدس نماد اتحاد و وحدت مسلمانان است و باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

"علی اصغر میرزایی" در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرگز با اشاره به اهمیت روز قدس گفت : مسئله فلسطین به قدری برای امام راحل اهمیت داشت که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای یادآوری و مظلومیت ملت فلسطین و حمایت همه مسلمانان جهان روز قدس نامگذاری کرد.

وی گفت : تمامی بزرگان و پیشوایان از امام (ره) و یاران باوفایش و بویژه مقام معظم رهبری  تاکیدات و حساسیت های این موضوع را برای جامعه گوشزد کردند .

فرماندار بندرگز اظهار داشت : اهمیت این موضوع همین بس که تمامی نا آرامی ها و مشکلات و فتنه ها در دنیا و بویژه منطقه خاورمیانه ریشه اش در غده سرطانی و رژیم تروریستی و غاصب اسرائیل است  که این غده سرطانی همچنان که از اسمش هویدا است یک عامل بیماری زا  و جزء  عوامل خارجی است  که در سرزمین مقدس فلسطین با همکاری عوامل پشتیبان ( آمریکای جنایتکار و دولتهای استکباری ) در آن نفوذ و کم کم تکثیر و رشد نموده و تا جایی رسیده که با فشار و کشتار بیرحمانه  به این سرزمین تجاوز و ملت مظلوم را از خانه و کاشانه خود بیرون و آواره نمایند .

این مقام مسوول ادامه داد :  امام راحل و عظیم الشان  با نامگذاری روز قدس عنوان نمودند که باید برای جلوگیری از رشد و نابودی کامل این رژیم غاصب ، تمام جوامع اسلامی  بسیج شوند که الحمدالله با یاری خدا و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان که قدرت از آنها گرفته شده ، محو شدن آنها هم از صحنه روزگار محقق خواهد شد.

فرماندار بندرگز ادامه داد : روز قدس شاید به عنوان یک روز مطرح شده و این فریاد بلندی است که تمام دنیا  از مظلومیت فلسطین و جنایت اسرائیل و عواملشان مطلع شوند و این راهپیمایی در سراسر دنیا صورت می گیرد و باید حضور پرشور مردم روزه دار و انقلابی  این امر با شکوه خاصی برگزارشود و وظیفه همه ماست  در برگزاری این راهپیمایی  اهتمام ویژه داشته باشیم .

روز جهانی قدس باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 562
  • کد خبر : 22438