عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ترکمن برگزار شد


همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ترکمن برگزار شد

همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ترکمن برگزار شد

 همایش بزرگ "نه به اعتیاد " بمناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور فیروزی فرماندار، معاون فرماندار، بخشداران، روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات شهرستان ترکمن در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) بایستی همیشه زنده و جاودانه باشد و در ادامه برای مقام معظم رهبری طول عمر باعزت و توفیقات روزافزون دولت تدبیر و امید را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

فرماندار گفت: افتخار می کنیم کشور جمهوری اسلامی از نظر آمار اعتیاد 97 درصد پاک و عاری از مواد مخدر است و نگرانیها برای 3 درصد باقیمانده است. ما در سایه رهبری و مدیریت عالی کشور و پیگیریهای دولت، قوه قضائیه و سایر نهادهای حاکمیتی جامعه ای سالم داریم و بایستی در راستای کاهش اعتیاد و عدم فراگیر شدن آن تلاش کنیم.

وی افزود: نیروهای امنیتی و مرزبانی با تلاشهای طاقت فرسای خود و نثار جانشان برای سرافرازی نظام جمهوری اسلامی اقدامات مهم و شایسته ای برای کاهش مواد مخدر انجام می دهند. در درون کشور نیز هزینه های بسیار کلانی برای مبارزه با مواد مخدر صرف می شود لذا سعی شود سیاست کاهش تقاضا در کشور اتفاق بیفتد.

فرماندار گفت: مبارزه فرهنگی از طریق اطلاع رسانی و آگاهی بخشی برای مقابله با اعتیاد انجام شود تا مردم با آگاهی همراه با آموزش با اعتیاد و ورود مواد مخدر به جامعه و خانه هایشان مبارزه کنند. وی در ادامه از مضرات مواد مخدر مطالبی را ایراد کرد و گفت: مواد مخدر بنیان انسان را سست می کند ، اعتماد به نفس را از انسان می گیرد و توانمندیهای انسان را از بین می برد بنابراین بایستی تلاش کنیم مبارزه با مواد مخدر فراگیر باشد.

فیروزی گفت: مبارزه با مواد مخدر بسیار دشوار بوده اما با ورود مردم در این عرصه می توان با آن مقابله کرد. جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر مردم در برابر تمام هجمه های کشورهای جهان ایستاده و خواهد ایستاد لذا سعی شود با برنامه ریزی های دقیق در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدامات شایسته ای انجام شود.

همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ترکمن برگزار شد

 

همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .