عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار علی آباد کتول از اداره مالیاتی شهرستان


بازدید فرماندار علی آباد کتول از اداره مالیاتی شهرستان

بازدید فرماندار علی آباد کتول از اداره مالیاتی شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،احمد تجری مفرد فرماندارعلی آباد کتول به مناسبت گرامیداشت هفته مالیات،ازاداره مالیاتی شهرستان بازدیدکرد.

فرمانداردراین دیدار ضمن گراميداشت هفته مالیات گفت:خدمات ارزشمند فعالين اين عرصه را ارج نهاده، توفیق همگان را در مسیر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج)، رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین سیاستهای عدالت محور دولت تدبیر و امید از خداوند متعال خواستارم.

وی افزود:مالیات به عنوان یک منبع درآمدی مهم و مطمئن برای اداره کشور و خروج از وابستگی به نفت به حساب می آید.

فرمانداردر ادامه از مسئولین نظام مالیاتی خواست تا راههای فرار از دادن مالیات را از سوی برخی افراد سودجو مسدود کنند تا به اقتصاد مملکت ضربه وارد نشود.

درپایان تجری مفرد با اشاره به ویژگی مهم یک مدیر موفق در جمهوری اسلامی ایران افزودند: مدیران دستگاه ها در حکومت اسلامی باید با ایمان به خدا، ولایت علوی و ولایت پذیری، همراه با انگیزه و شناخت دقیق و با صیانت و حفظ بیت المال، تمام توان خود را برای اجرای قوانین و دستورات الهی و اسلامی و در جهت خدمت رسانی به مردم بکار گیرند زیرا آنچه برای انسان ماندگار و اثربخش خواهد بود ارائه خدمت صادقانه و رفع مشکلی از مردم که هم رضایت ارباب رجوع و هم رضایت خداوند متعال را در پی خواهد داشت، می باشد.

رضایی رئیس اداراه امور مالیاتی شهرستان علی آباد کتول ضمن تشکر ازتعامل و همراهی فرماندار با مجموعه دستگاههای اجرایی شهرستان بویژه اداره مالیاتی افزودند: صداقت در رفتار و کردار مدیر بایستی در محیط کار و در برخورد با مردم در سطح جامعه نمود داشته باشد و بتواند رضایتمندی را در حد اعلای خود محقق نماید.

وی هدف از اجراي اين طرح را فراهم آوردن امكان يكپارچگي اطلاعات اقتصادی سراسر کشور را در سامانه و در يك فرآيند متصل به هم در طرح جامع مالياتي عنوان كرد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .