عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برجام کار خیلی بزرگی بود،دولت در سالهایی که گذشت کارهای بزرگی انجام داده است

فرماندار گالیکش :

برجام کار خیلی بزرگی بود،دولت در سالهایی که گذشت کارهای بزرگی انجام داده است

برجام کار خیلی بزرگی بود،دولت در سالهایی که گذشت کارهای بزرگی انجام داده است

 حسن خسروی در دومین جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان ضمن بیان این مطلب گفت: واقعا دولت در این سالهایی که گذشت کارهای خیلی بزرگی انجام داده است. بعضا دستاوردهای مهمی را که دولت در این 3 سال بدست آورده برنمی تابند و می خواهند آنها را کوچک جلوه داده ، مسائل حاشیه ای درست کنند ولی مردم آگاهند چرا که برجام کار خیلی بزرگی بود.

وی افزود: با تمام نواقصی که الان مشاهده می کنیم و ناجوانمردیهایی که طرف غربی انجام داده ، بعد از برجام اتفاقات خیلی بزرگی افتاده است.اینهمه کشورهایی که باما مذاکره و تفاهم نامه امضا می کنند در سالهای گذشته بی سابقه بوده است.

عالی ترین مقام اجرایی دولت تدبیر وامید در گالیکش ، برقراری خدمات بیمه ای را از دیگر نتایج برجام عنوان کرد و ادامه داد: اکنون خدمات بیمه ای برقرار شده و شرکت های معتبر به اینکار مبادرت می کنند. در زمینه حمل و نقل دریایی نیز برای اولین بار کشتی های بعضی از کشورهای خارجی به بنادر ما بار می آورند و می برند که این اتفاق در گذشته نمی افتاد.

خسروی تصریح کرد: در زمینه فروش نفت ، ظرف یکسال به نقطه اول خود رسیدیم، یعنی در حال حاضر بیش از 2 میلیون بشکه در روز تولید نفت داریم و بازار اولیه خود را بدست آورده و خریداران نفت ما به بازار برگشته اند.

اکنون میتوانیم ادعا کنیم که سهم خودمان از مخازن نفت مشترک را که دیگر شرکای ما استفاده میکردند، بدست گرفته ایم. اینها همه از دستاوردهای مهمی است که در یک تعامل همراه با حفظ اقتدار ملی ، دولت محترم و سیاست خارجی ما هر روز بیشتر از گذشته بدست آورده است.

وی ضمن اشاره به حجم زیاد کارشکنی ها و بدعهدی های صورت گرفته در زمینه برجام عنوان کرد: جای تعجب دارد که الان شاید گروههایی که با برجام مخالفت صریح می کنند ، کشورهایی هستند که سالها معاند ما بوده اند و به سرکردگی اسرائیل دارند تلاش میکنند که برجام به نتیجه نرسد. ولی ما می بینیم که از قبل همین تعامل سازنده ای که با دنیا داریم چقدر نقشهای سازنده ای در دنیا ایفا کرده ایم و جمهوری اسلامی چقدر راحت تر با دنیا تعامل می کند.

خسروی سپس گریزی به مسئله فیشهای حقوقی نامتعارف زد و گفت: از جمله مسائل روز جامعه ، مسئله فیشهای حقوقی است که اینهمه دارد به آن پرداخته می شود و البته مسئله بسیار مهمی است. اینگونه دست اندازی به بیت المال ، آنهم توسط عده ای قلیل که البته از سالیان گذشته همچنان بوده است جای تاسف دارد. به هر حال دولت مقتدرانه دارد از حق مردم دفاع می کند و این رویکرد جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: خوشبختانه دولت اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده و مدیران خاطی را اخراج کرده است و حقوق هایی که تعداد اندکی از مدیران بصورت غیرقانونی تا بحال دریافت می کردند را دارد بر می گرداند.

فرماندار گالیکش ادامه داد: واقعا جای تشکر از دولت دارد چرا که حقوق مردم و حفظ بیت المال را برای خودش خط قرمز قرار داد لذا انتظار می رود که این عملکرد مثبت دولت مورد تقدیر همگان قرار بگیرد و هرچه زودتر این مسئله مربوط به حقوق ها و فیش های حقوقی نامتعارف خاتمه یابد.

برجام کار خیلی بزرگی بود،دولت در سالهایی که گذشت کارهای بزرگی انجام داده است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 633
  • کد خبر : 22720