عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت و دفاع مقدس شهرستان کردکوی تشکیل شد


جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت و دفاع مقدس شهرستان کردکوی تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی ؛ صبح امروز جلسه چگونگی برگزاری مراسم گرامیداشت (یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ) هفته دولت و بزرگداشت دفاع مقدس به ریاست حسین احمدی معاون فرماندار و حضور اعضای ستاد در تالار اجتماعات فرمانداری کردکوی برگزار گردید.

 در این جلسه آقای احمدی با اشاره به اینکه دانستن حق مردم است گفت : حق مردم بزرگوار ایران است که از چگونگی عملکرد دولت مردان در طول سال آگاهی یابند و برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دولت فرصتی است برای بیان مجموعه عملکرد دولت و نظاام جمهوری اسلامی در طول یک سال گذشته. وی همچنین از رشادتهای هشت سال دفاع مقدس رزرمندگان اسلام که برای امنیت و کیان کشور جان و مال خود را فدا کردند مطالبی بیان نمود و افزود : ما هرچه داریم از فرزندان این آب و خاک بوده که امنیت و آسایش را برای ما تثبیت نمودند.

 احمدی با اشاره به اینکه سه سال و اندی از خدمات دولت تدبیر و امید میگذرد گفت : بیان مجموعه تلاشها و عملکرد دولت خدمتگذار در طول سه سال گذشته موجب دمیدن روحیه امید در جامعه و دلگرمی مردم به نظام جمهوری اسلامی می گردد.

 وی اظهار امیدواری کرد و با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم شرایط را برای هرچه باشکوه تر برگزار نمودن این هفته فراهم نماییم .

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 634
  • کد خبر : 23834