عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار کلاله با احزاب و گروه های سیاسی شهرستان


دیدار فرماندار کلاله با احزاب و گروه های سیاسی شهرستان

فرماندار کلاله با احزای و گروه های سیاسی شهرستان کلاله دیدار و گفتگو کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کلاله؛ نصرت برزگر فرماندار کلاله در جلسه صمیمی با احزاب و گروه های سیاسی گفت : احزاب و گروه های سیاسی با انتقادات و رصد مسایل نقش پررنگی در توسعه و آبادانی هر منطقه ای را دارند و از این رو باید همه با هم منسجم و متحد به فکر توسعه و اعتلای مولفه های پیشرفت در منطقه باشیم و از دعواهای سیاسی و سیاسی کاری محض پرهیز کنیم .
وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این دوره 3 ساله دولت تدبیر و امید گفت : در همین مدت 3 ساله با توجه به بسیاری از مشکلات موجود فقط در شهرستان کلاله بیش از 90 میلیارد تومان سرمایه گذاری شد و یک یاز این طرح ها هم بیمارستان کلاله بود که پس از گذشت 25 ساله بالاخره طلسمش شکسته شد و در سال گذشته با همت مردم و مسئولین به بهره برداری رسید که این نشان از توانستن در رفع مشکلات را دارد .
برزگر در ادامه پرداختن بیشتر دولت به نیازمندی های مردم و حل مشکلات خصوصا در حوزه معیشتی را اولویت اساسی این دولت برشمرد و خواستار کمک همه گروه ها و احزاب در رفع مسایل و معضلات اجتماعی شد .
ایشان در ادامه افزود : فقط در 3 سال کار دولت تدبیر و امید چیزی بالغ بر 90 میلیارد تومان در حوزه شهرستان کلاله هزینه شده که نمونه بارز آن احداث مراکز و خانه های بهداشت و تجهیز و راه اندازی کامل بیمارستان حضرت رسول اکرم ص بعد از گذشت 25 سال وقفه است .
وی سپس عنوان کرد : امسال 6 نقطه روستایی برای توسعه کارآفرینی شناسایی شده و با توجه به اعتیارات خوب در نظر گرفته شده برای روستاها در هر صورت محیاست و یکی از این نقاط روستای قره شور است که قطب حصیربافی روستایی در کشور است .
در ادامه جلسه اعضای حاضر نقطه نظرات خود پیرامون عملکرد دولت و مسایل جاری روز عنوان کردند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : mahboobeh
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 1386
  • کد خبر : 24011