عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش روز جهانی مسجد در شهرستان مراوه تپه


برگزاری همایش روز جهانی مسجد در شهرستان مراوه تپه

برگزاری همایش روز جهانی مسجد در شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه ، همایش روز جهانی مسجد با حضور فرماندار ، ائمه جمعه و جماعات و مسئولین ادارات شهرستان در سالن شهرداری برگزار گردید .

اسمعیل تاجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و تبریک روز جهانی مسجد اظهار داشت : مسجد در بین مسلمانان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به عنوان محور فعالیت های دینی و حرکت های اجتماعی و همچنین محور نشر معارف دینی است .

فرماندار مراوه تپه با اشاره به 31 مردادماه سالگرد حمله اسرائیل به مسجدالاقصی و به آتش کشیدن اولین قبله مسلمانان افزود : مسجد در همه بخش‌های عبادی ، سیاسی ، اجتماعی ، نظامی و دفاعی می‌تواند موثر باشد و ائمه جماعات باید به بهترین نحو از این فرصت استفاده نموده و آن را در راه اعتلای اسلام و نظام بکار بگیرند .

وی با تأکید بر اینکه مساجد خانه های امن الهی هستند گفت : از فرصت نامگذاری روز مسجد باید جهت فعال‌سازی مساجد درشهرستان استفاده کرد و در حقیقت یک بازنگری در امور مساجد در راستای بهره‌گیری از این خانه امن الهی ایجاد کرد .

فرماندار مراوه تپه در این همایش با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان ابراز داشت : شهرستان مراوه تپه از لحاظ تخصیص اعتبارات برای سومین سال متوالی بیشترین اعتبارات را بعد از شهرستان های گرگان و گنبد در استان به خود اختصاص داده و این نوید خوبی برای توسعه شهرستان می باشد .  

در ابتدای مراسم سروان خسروی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه مراوه تپه ضمن عرض خیر مقدم از تلاش های ائمه جمعه و جماعات قدردانی کرد .

در این همایش حاج آخوند غراوی فر امام جمعه شهر مراوه تپه ، حاج ناصر آخوند قزل امام جمعه روستای قازانقایه ، قاسم اوزین دوجی ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسام الدین دوجی به عنوان نماینده فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان به سخنرانی پرداختند .

در پایان این همایش از کلیه ائمه جمعه و جماعات شهرستان تجلیل شد .

برگزاری همایش روز جهانی مسجد در شهرستان مراوه تپه

برگزاری همایش روز جهانی مسجد در شهرستان مراوه تپه


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .