عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » احیاء صنایع نساجی سنتی و تمهید زیرساخت های گردشگری با محوریت اقتصاد مقاومتی

فرماندار کردکوی تأکید کرد:

احیاء صنایع نساجی سنتی و تمهید زیرساخت های گردشگری با محوریت اقتصاد مقاومتی

احیاء صنایع نساجی سنتی و تمهید زیرساخت های گردشگری با محوریت اقتصاد مقاومتی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی : مجتبی جمالی فرماندارکردکوی در گفتگوی برنامه زنده هیرکان شبکه سیمای گلستان، با اشاره به توجه سیاستهای اقتصاد مقاومتی بر مشارکت مردمی ، احیا و استفاده بهینه از ظرفیتها و قابلیتهای موجود،گفت:با عنایت به ظرفیت بلااستفاده شهرستان در برخی فعالیتهای خرد اقتصادی ، از جمله صنایع نساجی سنتی ، محور سیاستهای اقتصاد مقاومتی شهرستان در این مرحله را ، مشارکت دادن و استفاده از ظرفیت مردمی در مشاغل خرد دانست.

 فرماندار کردکوی احیای توانمندی شهرستان در بخش صنایع نساجی سنتی بعنوان دانش بومی را ارزشمند و تبدیل ان بعنوان برند شهرستان کردکوی، با هماهنگی و همکاری خوب بسیج سازندگی ، اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی و سایر اعضای کارگروه اقتصادی و اشتغال شهرستان را بعنوان اولویت برنامه های اقتصاد مقاومتی شهرستان برشمرد.

 مجتبی جمالی در بخش دیگری از برنامه زنده هیرکان، به ظرفیتها و قابلیتهای ارزشمند و کم نظیر کردکوی در بخش گردشگری و تاریخی اشاره کرد . فرماندار کردکوی مجموعه ویژگیهای گردشگری کردکوی را که شامل محور پارک جنگلی امام رضا به درازنو و رادکان و همچنین منطقه حفاظت شده جهان نما ، ابشارها و سایر قابلیتهای تاریخی و فرهنگی را در کنار موقعیت شهرستان ،مجموعه ی کم نظیر گردشگری در سطح منطقه و استان دانست که باید بعنوان بک ظرفیت و سرمایه استانی_ ملی مدنظرمدیران شهرستانی و مسئولان استانی قرار گیرد. وی اظهار امیدواری کرد با حمایت مسولان استانی ذیربط ، زمینه تحقق و بکارگیری این فرصتها و ظرفیتها بعنوان سرمایه منطقه ای و استانی فراهم گردد . فرماندار کردکوی با تشکر از نگاه مثبت اداره کل مسکن و راه و شهرسازی استان،در زمینه تکمیل پروژه اسفالت محور درازنو _ رادکان در ماه گذشته (بعد از حدود ۷ سال) را در راستای فراهم کردن زیر ساختهای گردشگری این محور و از اولویتهای عمرانی شهرستان دانست و اظهار امیدواری کرد طبق تواقق با اداره کل مذکور، برای سالجاری ادامه کار حداقل تا سه راهی صدا و سیما تکمیل گردد.

 وی در پایان این برنامه، پروژه های ملی چهار خطه کردن جاده کردکوی _ بندر ترکمن ، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد و پل زیرگذر سه راه یساقی را از جمله اولویت برنامه های شهرستان برشمرد.

احیاء صنایع نساجی سنتی و تمهید زیرساخت های گردشگری با محوریت اقتصاد مقاومتی

 

احیاء صنایع نساجی سنتی و تمهید زیرساخت های گردشگری با محوریت اقتصاد مقاومتی

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 548
  • کد خبر : 24925