عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دعوت فرمانداراز مردم ولایت مدارشهرستان علی آباد کتول شرکت در طرح سرشماری نفوس ومسکن 95


دعوت فرمانداراز مردم ولایت مدارشهرستان علی آباد کتول شرکت در طرح سرشماری نفوس ومسکن 95

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،احمدتجری مفردفرماندارعلی آبادکتول از مردم ولایت مدارشهرستان علی آباد کتول شرکت در طرح سرشماری نفوس ومسکن 95 دعوت بعمل آورد.

احمد جری مفرد با اشاره به اهمیت اجرای طرح سرشماری نفوش و مسکن برای برنامه‌ریزی در عرصه ملی واستانی، شهری و روستایی، اظهار داشت: سرشماری کامل ترین و موثرترین شیوه برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز کشور و ویژگی های آن محسوب می شود؛ چرا که همه آحاد ملت دراین رویداد ملی شمارش می شوند.

فرماندار علی آباد کتول، شناخت دقیق تعداد افراد جامعه و ویژگی های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را برای برنامه ریزان کشور حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: همکاری و مشارکت تمامی همشهریان عزیز در جمع آوری اطلاعات و برنامه ریزیهای مختلف اقتصادی؛ اجتماعی؛ آموزشی بهداشتی و رفاهی کشور بسیار تاثیرگذار می باشد.

فرماندار با بیان اینکه ارائه اطلاعات درست و صحیح، نقش مهمی در اجرای هرچه بهتر این سرشماری و برنامه ریزی های کشور خواهد داشت؛ افزود: این امر در نهایت به بهبود وضعیت کشور و رفع مشکلات و نیازهای مردم خواهد انجامید.

فرمانداراظهارداشت:کلیه اطلاعات جمع آوری شده کاملاً محرمانه بوده و پس از پایان سرشماری اطلاعات جمع آوری شده به صورت گزارش آماری در اختیار برنامه ریزان؛ مدیران جامعه و پژوهشگران کشور قرار می گیرد وانشاء الله امیدوارم در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام وعمل؛ شاهد مشارکت هرچه بیشتر مردم عزیز در این طرح سرشماری و همکاری آن ها با ماموران سرشماری باشیم و اجرای آن در این شهرستان موفقیت آمیز باشد.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .