عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی اباد کتول و با حضور اعضای شورا در محل بخشداری کمالان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار با بیان اینکه اعتیاد یک پدیده شوم و خانمانسوز است گفت : نگاه اجتماعی و فرهنگی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه به مسئله مبارزه با مواد مخدر به جای نگاه امنیتی راهکار جدید بحث مبارزه با مواد مخدر است که در شرایط فعلی راه حلی است که می توان در سایه آن شاهد کاهش و کنترل اعتیاد در جامعه باشیم .

وی با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه های ذیربط برای مقابله با مواد مخدر افزود : استفاده از مواد مخدر وتقاضا برای آن یک معضل اجتماعی است ونیاز به یک عزم جدی وتعامل بین همه دستگاههاست و صرفاٌ یک یا چند دستگاه خاص نمی تواند با این موضوع مقابله کنند.

وی از آموزش هاي همگاني ، حرفه آموزي معتادين بازپروري شده وبازگشت آنان به جامعه تأكيد كرد و ابراز داشت : اين امر نياز به جديت و پشتكار بيشتر در ميان خانواده ها ، مسئولين ، و شوراي مبارزه با مواد مخدر است و بازگشت اين افراد به سلا مت جامعه كمك زیادی خواهد كرد

در ادامه سایر اعضا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و موضوع مجوز راه اندازی کمپ ترک اعتیاد که پرونده تشکیل آن به استان ارجاع شده و به بزودی در این شهرستان شروع بکار خواهد کرد عنوان شد.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .