عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا برگزارشد


جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا برگزارشد

جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان علی آبالد کتول با حضوراحمد تجری مفردفرماندارشهرستان علی آباد کتول و اعضاء کمیسیون در محل فرمانداری برگزار شد.

احمد تجری مفردفرماندارعلی آباد کتول،برنامه ریزی را پایه اصلی مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد و خاطرنشان کرد:با همکاری و تعامل مثبت میان دستگاه های متولی و همچنین برنامه ریزی مناسب بر اساس وظیفه مندی می توان شاهد اقدامات موثر و قابل توجهی در این زمینه بود.

فرماندار با توجه به اهمیت موضوع مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اگر بخواهیم اقتصاد و تولید بهتری در جامعه داشته باشیم و امیدواری بیشتری برای تولید کننده ایجاد کنیم باید همگی در این امر مهم تلاش کنیم و مبارزه عملی و اجرایی در خصوص مبارزه با قاچاق در جامعه ایجاد گردد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری کلاس های آموزشی یکی از نکات مهم در شناسایی کالاهای قاچاق بوده ، تاکید کرد:اداره صنعت ،معدن و تجارت کلاس آموزشی را با حضور اصناف برگزار نماید.

فرماندار شهرستان علی آبادکتول با اشاره به تأثیرات منفی قاچاق کالا و ارز در عرصه های مختلف جامعه بر ضرورت رفع موانع و مشکلات برخورد با قاچاق تأکید کرد.

فرماندار پدیده شوم قاچاق را تهدیدی جدی برای سلامت تولید و اقتصاد کشور دانست .

وی افزود: آنچه امروزه جامعه از آن رنج می برند وجود کالاهای قاچاقی است که در سطح کشور و استان و شهرستان ها به وفور دیده می شود که این کالاها ضربه سنگینی بر بدنه اقتصاد وارد کرده و می کند.

در پایان حاضرین در جلسه نقطه نظرات خودراارائه داده وتصمیمات لازم برای مبازره باقاچاق ارزوکالاگرفته شد.

 جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .