عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه كارگروه اقتصاد مقاومتي شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه كارگروه اقتصاد مقاومتي شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه كارگروه اقتصاد مقاومتي شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه كارگروه اقتصاد مقاومتي باحضوراحمد تجری مفرد فرماندارومازندرانی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان روزیکشنبه درمحل فرمانداری برگزارشد.

در اين جلسه فرماندار ضمن اشاره به سياستهاي كلي اقتصاد مقاومتي با هدف احياء و راه اندازي توليد داخلي،ايجاد اشتغال ورفع بيكاري،ايجاد رونق اقتصادي و مقابله با ركود، خواستار پيگيري همه جانبه دستگاههاي ذيربط مسئول در موانع و مشكلات توليدي واحدهاي مذكور گرديدند.

تجری مفرد با تاکید بر آموزش پایه ای در فرهنگ سازی افزود : فرهنگ سازی آموزش پایه ای و ایجاد ذائقه جدید توسط نهادهای آموزشی و فرهنگی از جمله آموزش و پرورش و مهدهای کودک مدنظر قرارگرفته و دستگاه های اثرگذار از جمله همکاری لازم رابعمل آورند.

وی اظهارداشت:الگوی اقتصاد مقاومتی مابراساس بیانات مقام معظم رهبری باید باشد.

مازندرانی گفت:اقتصاد مقاومتی بااقتصاد ریاضت فرق می کند.

وی افزود:اقتصاد پایه حرکت خانواده ها میباشد ومقام معظم رهبری بحث اقتصادی مقاومتی راباتوجه به احتیاجات کشور بیان نمودند که همه ماوظیفه داریم براساس دستورات رهبرکبیر انقلاب کارهاراانجام دهیم.

مازندرانی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان توجه و حمايت از توليد داخلي را به عنوان يكي از راهكارهاي اساسي در عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي دانست وضمن تاكيدبرضرورت رفع مشكلات واحدهاي توليدي وصنعتي افزود رونق واحدهاي توليدي ، رونق اشتغالزايي و افزايش توليد ملي را در پي خواهد داشت و اين موضوع از پايه هاي اصلي اجراي اقتصاد مقاومتي در كشور محسوب مي شود.

وی افزود:در اجرای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری، در نظر داریم که ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی را با همراهی کارکنان با تجربه و با انگیزه و خوش فکر تشکیل دهیم.

درپایان ادارت حاضردر جلسه اقداماتی که در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی انجام داده بیان نمودند.

جلسه كارگروه اقتصاد مقاومتي شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .