عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آمار، هم پیش نیاز است هم پیشگیری و هم پیش بینی

جبیب شفائی فرماندار شهرستان آزادشهر :

آمار، هم پیش نیاز است هم پیشگیری و هم پیش بینی

آمار، هم پیش نیاز است هم پیشگیری و هم پیش بینی

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر جلسه شورای اداری شهرستان با رویکرد سرشماری عمومی ، نفوس و مسکن در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

فرماندار شهرستان آزادشهر پیرامون درگذشت مهندس باقری شهردار فقید شهرستان گفت : امروز آزادشهر از خدمات یک نیروی ارزشی و توانمند بی بهره شده است. وی در ادامه افزود مرحوم مهندس باقری نیرویی کارآمد ، مردمی بود و شهرستان کمتر چنین نیروهایی به خود دیده است

 فرماندار در این جلسه با اشاره به برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان گفت: زمان زیادی به برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان باقی نمانده اما در این شهرستان متاسفانه کمیته‌ها خوب عمل نکرده‌‌اند.

حبیب شفاهی نوده افزود: ضروری است مسئولان شهرستان این کمیته‌ها را جدی بگیرند و ارزیابی مدیران نیز براساس فعال بودن در این کمیته‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در هر کشوری سرشماری از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در سطح کلان سبب اجرای برنامه‌ریزی دقیق در سطح کشور می‌شود.

فرماندار شهرستان آزادشهر تصریح کرد: آمار هم پیش نیاز است هم پیشگیری و هم پیش بینی و ما مدیران باید در این حوزه تعامل و همکاری لازم را داشته باشیم.

مهدی ملاغلامعلی قائم مقام مدیر اجرای سرشماری نفوس و مسکن استان گلستان ادامه داد برای نخستین بار در تاریخ کشور سرشماری به شیوه نوین هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری انجام می‌شود که سبب افزایش سرعت و دقت و کاهش هزینه‌ها است.

وی افزود: همه نتایج سرشماری در قالب بلوک ارائه می‌شود و هیچ سوالی از وضعیت درآمد انجام نمی‌گیرد و خانواده‌ها نگران وضعیت یارانه خود نباشند.

قائم مقام مدیر اجرای سرشماری نفوس و مسکن استان گلستان ادامه داد: در شهرستان آزادشهر 40 حوزه شهری و 40 حوزه روستائی و 25 مامور مسئول آمارگیری هستند و از 4 هزار و 180نفر ثبت‌نام شده در سامانه 216 نفر از شهرستان آزادشهر بوده که 120 نفر آن مرد و بقیه زن بودند.

فرمانده سپاه آزادشهر هم در این جلسه گفت: تاریخ دفاع مقدس به عنوان برگ‌های زرینی هستند که به مانند یک گنج پنهان هر روز آشکارتر می‌شود.

محمود علیخانی افزود:در تاریخ دفاع مقدس 17هزار شهید ترور، 7 هزار شهید خانم و 220 هزار شهید نثار انقلاب شده که نشان دهنده این است که ملت ایران برای حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی از جان خود گذشتند.

 وی 2 رسالت مهم در قبال دفاع مقدس را عمق بخشی داخلی و عمق بخشی خارجی اظهار دانست و گفت:خوشبختانه در عمق بخشی خارجی موفق عمل کردیم و جبهه مقاومت را در مقابل کفر جهانی تقویت نمودیم و باید این عمق بخشی را در داخل نیز تصویت کنیم.

آمار، هم پیش نیاز است هم پیشگیری و هم پیش بینی

 

آمار، هم پیش نیاز است هم پیشگیری و هم پیش بینی

 

آمار، هم پیش نیاز است هم پیشگیری و هم پیش بینی

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 582
  • کد خبر : 25515