عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه بخش کشاورزی از سیاست های اصلی شهرستان گالیکش است

فرماندار گالیکش در جلسه شورای کشاورزی :

توسعه بخش کشاورزی از سیاست های اصلی شهرستان گالیکش است

توسعه بخش کشاورزی از سیاست های اصلی شهرستان گالیکش است

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش جلسه شورای کشاورزی شهرستان گالیکش با حضور حسن خسروی فرماندار،مهندس حبیب ا... زارع مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و جمعی از مسئولین وکارشناسان مربوطه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار گالیکش ضمن بیان مطلب فوق گفت: توسعه بخش کشاورزی از سیاست های اصلی شهرستان است.اقدامات صورت گرفته در این بخش طی سال های اخیر ستودنی و قابل تقدیر است.
خسروی از کلیه عوامل و ادارات دخیل در امر خرید محصولات زراعی تقدیر و تشکر کرد و خواستار برنامه ریزی بهتر جهت پرداخت وجه محصولات تحویلی به مراکز خرید شد.
وی واگذاری حق بهره برداری اراضی شیبدار را فرصت مناسبی جهت افزایش بهره وری این اراضی دانست و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و مدیریت جهاد کشاورزی را ملزم به تسریع در این امر نمود.

خسروی تصریح کرد: آثار بروز بیماری تب برفکی بسیار  مخرب و زیان آور است و لازم است کلیه دامداران با مسئولین دامپزشکی شهرستان هماهنگی وهمکاری لازم در این زمینه را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزایش بهره وری بخش کشاورزی را از طریق اجرای روش های نوین کشت و کار ضروری دانست و این امر را از الزامات توسعه این بخش قلمداد کرد.

در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی نیز گزارشی در خصوص خرید محصولات زراعی به حاضرین ارائه داد و گفت: در سال زراعی جدید اقدامات لازم جهت تامین 1312 تن بذور گندم و جو و کلزا صورت گرفته است و در حال حاضر در حال انعقاد قرارداد و توزیع بذر کلزا می باشیم.
وی گفت با تلاش های صورت گرفته پروانه تاسیس 2 واحد گلخانه صنعتی سبزی و صیفی به مساحت 1.5 هکتار در شهرستان صادر شده است که در سال جاری شاهد آغاز ساخت این گلخانه ها خواهیم بود که سالیانه توان تولید 520 تن انواع سبزی و صیفی را خواهند داشت.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 533
  • کد خبر : 25625