عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومین جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن باحضورفرماندارعلی آباد کتول


سومین جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن باحضورفرماندارعلی آباد کتول

سومین جلسه هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن باحضورفرماندارعلی آباد کتول

سومین جلسه هماهنگی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 با حضوراحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتولو ککلیه اعضاء درمحل دفترفرمانداربرگزارشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، فرماندار در این جلسه همکاری همه دهیاران،فرهنگیان،دهیاران،شوراهای اسلامی شهروروستا ومدیران دستگاه های اجریایی را درثبت نام طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن خواستار شد و گفت: در این طرح به کمک همه نیاز است تا آمار دقیقی از سرشماری به دست آید.

وی افزود: سرشماری یک طرح آمارگیری جامع و ملی است که اهتمام ویژه در انجام درست، دقیق و صحیح آن به منظور برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های آتی نقش ویژه ای دارد.

تجری مفرداظهارداشت: همکاری نکردن برخی از خانواده با ماموران سرشماری در سال 90 موجب شد آماری درستی از تعداد جمعیت بدست نیاید پس به همین خاطر باید تمام توان خودراجهت ثبت نام مردم عزیزشهرستان دراین طرح باکمک یکدیگر به کارگرفته تاانشالله این طرح به خوبی پشت سرگذاشته شود ودرسرنوشت تصمیمات کشوری بخوبی به کارآید.

درادامه هریک ازمسئولین کمیته های سرشماری شهرستان علی آباد کتول گزارشی ازروند کارخود ادارئه دادند.

درپایان مقررشد جلسه ای برای باردوم بادهیاران،شوراها ،بخشداران،مدیران دستگاه های اجرای وآموزش وپرورش برای تشویق مردم جهت شرکت وثبت نام دراین طرح بصورت اینترنتی هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .