عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک مجتبی جمالی فرماندار و اداره میراث فرهنگی و گردشگری با سرمایه گذاران در بخش گردشگری


نشست مشترک مجتبی جمالی فرماندار و اداره میراث فرهنگی و گردشگری با سرمایه گذاران در بخش گردشگری

نشست مشترک مجتبی جمالی فرماندار و اداره میراث فرهنگی و گردشگری با سرمایه گذاران در بخش گردشگری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی، بعد از ظهر امروز شنبه مجتبی جمالی فرماندار و منوچهری مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان با سرمایه گذاران (بخش خصوصی) بخش گردشگری نشست مشترکی را برگزار کردند.

در این نشست فرماندار کردکوی با اشاره به بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری بسیار خوب برای رشد و توسعه گردشگری و جذب توریسم در سطح شهرستان گفت: روح و خواست عمومی جامعه یکی از بهترین بستر سازان رشد و توسعه در هر جامعه است و مجموعه مدیریت شهری و همه سرمایه گذاران در این بخش می بایست در راستای این خواست عمومی جامعه حرکت نماید.

فرماندار کردکوی با اشاره به مجموعه فعالیت های صورت گرفته در این بخش در چند سال اخیر اظهار امید واری کرد مسئولان به این نیاز اجتماعی و دغدغه های عمومی مردم در زمینه فراهم سازی زیر ساختهای توسعه در بخش گردشگری بیشتر توجه نمایند.

 گفتنی است ؛در این جلسه منوچهری مدیر گردشگری شهرستان نیز با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته و در حال انجام در سطح شهرستان به برخی از مهمترین مسائل و موانع جلب و جذب سرمایه گذار در سطح شهرستان اشاره کرد و از فرماندار کردکوی خواست با پیگیری های لازم در سطح شهرستان و استان زمینه های لازم جهت ایجاد زیر ساختهای گردشگری در این شهرستان فراهم نماید.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 733
  • کد خبر : 25724