عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان برگزار گردید


شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان برگزار گردید

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان برگزار گردید

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان به ریاست مهندس صادقلو فرماندار و با حضور اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

مهندس صادقلو فرماندار در این جلسه مواد مخدر را  بزرگترین منکر قرن حاضر دانسته و گفت:  مواد مخدر مهمترین مانع رشد و تحول توسعه ‏اقتصادي، اجتماعي، ‏فرهنگي و سياسي بوده و برای مبارزه با این معضل نیاز به همکاری همه جانبه دستگاهها می باشد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان موثرترین روش مبارزه با مواد مخدر را اجتماعی نمودن مبارزه دانست و افزود: آگاهی بخشی به مردم بخصوص جوانان و نوجوانان کمک موثری به کاهش این پدیده شوم خواهد نمود آموزش به افراد به عنوان مهمترین ابزار و شکل اجتماعی کردن مبارزه بوده که از خانواده شروع شده و در مدرسه و دانشگاه تداوم می یابد.

فرماندار رامیان در ادامه از اجرای طرح شهید شوشتری در مناطق پرخطر شهرستان خبرداده و افزود: هدف این طرح ارائه خدمات عمرانی ،فرهنگی و اجتماعی در محلات آلوده می باشد .

وی در ادامه به تشکیل کمیته تخصصی در خصوص اجرای طرح شهید شوشتری تا پایان هفته تاکید نمود و همچنین از آغاز اجرای طرح غربالگری نوجوانان در معرض آسیب در شهرستان خبر داد.

در ادامه مسئولین کمیته های مقابله با ورود و عرضه مواد با مسئولیت نیروی انتظامی،کمیته فرهنگی و پیشگیری با مسئولیت بهزیستی و کمیته درمان و حمایتهای اجتماعی با مسئولیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان برگزار گردید

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 743
  • کد خبر : 26081