عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهید گروهبان یکم حسن دیلم کتولی در فرمانداری


جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهید گروهبان یکم حسن دیلم کتولی در فرمانداری

جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهید گروهبان یکم حسن دیلم کتولی در فرمانداری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه هماهنگی مراسم تشییع پیکرپاک و مطهر شهید گروهبان یکم حسن دیلم کتولی درمحل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد. فرماندارگفت:نیروی انتظامی امین و مورد اعتماد مردم است.

تجری مفرداظهارداشت: مردم عزیز ایران اسلامی برای همیشه یادشهیدان را گرامی می‌دارند و اگر نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی نبودند این آرامش در مرزها وشهرهاحاکم نبود واقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در گرو خون شهداست.

وی افزود: عمل زشت افراد شروردر جامعه محکوم است وبا چنین افرادی به شدت برخورد خواهد شد.

تجری مفرد تصریح کرد: مخالفان نظام وافردای که موجود ناامنی برای مردم ایجاد میکنند باید بدانند که با شهادت عزیزان ما به هیچ وجه از اقتدار نظام کاسته نمی‌شود بلکه نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف مردمی را برای مبارزه با مخلان امنیت قاطع و استوارتر می‌کند.

فرماندارگفت:مردم خداجوی و شهید پرور شهرستان و استان یقینا با حضور پرشوردرآئین تشییع پیکر این شهید سرافراز،قدرشناسی خود را از خانواده معظم شهدا اعلام کرده و ثابت می کنند که همواره دردفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم خواهند ماند.

وی اظهار داشت : باهماهنگی های به عمل آمده ،مراسم تشیع این شهید والامقام دوشنبه 19مهرماه ساعت 9صبح ازمسجد محمدیه علی آباد کتول تامیدان ولایت وساعت ده صبح ازمسجد صاحب الزمان روستای محمد آباد کتول تا گلزار شهدای این روستا برگزار خواهد شد.

جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهید گروهبان یکم حسن دیلم کتولی در فرمانداری

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .