عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان گالیکش آغاز شد


مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان گالیکش آغاز شد

مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان گالیکش آغاز شد

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش صبح امروز مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 شهرستان گالیکش با حضور خسروی فرماندار گالیکش، ابوالتختی معاون فرماندار، مسئولین شهرستان، معاون فنی  و مسئولین کمیته های ستاد شهرستان، کارشناسان و آمارگیران آغاز شد.

در این مراسم فرماندار گالیکش ضمن تاکید بر تاثیر این طرح بزرگ ملی در برنامه ریزیهای کلان کشور گفت: تمامی افراد و شهروندان باید مورد توجه قرار گیرند و آمار بصورت صحیح و دقیق اخذ گردد چرا که در آینده کشور و برنامه های کلان تاثیر به سزایی دارد.

وی سپس خطاب به آمارگیران افزود: برخی از شما سابقه کار سرشماری را دارید و بعضی هم برای اولین بار به این امر ورود کرده اید . باید توصیه هایی که کارشناسان محترم دارند را با دقت بکار ببندید.

خسروی ادامه داد کرد: الحمدلله در مرحله اینترنتی شهرستان گالیکش در سطح استان در رتبه دوم قرار دارد که جایگاه خوبی است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در گالیکش تصریح کرد: سرشماری اینترنتی در دنیا مطرح است و برخی کشورها از این حیث در جایگاه بسیار بالایی قرار دارند که خوشبختانه با این آمارهای که مسئولین ارائه کرده اند ما اکنون بسیاری از کشورها را پشت سر گذاشته ایم.

وی تصریح کرد: امیدواریم آمارهایی که در مرحله اینترنتی اخذ گردیده در نهایت دقت و صحت قرار داشته باشدو بنده هم به سهم خودم از همه مردم شهرستان ، مسئولین ادارات و شما عزیزان که در تحقق این امر مهم نقش داشته اید نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان گالیکش آغاز شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 633
  • کد خبر : 26397