عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه


برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

به گزارش روابط عمومی فرمانداری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه به ریاست فرماندار و با حضور مهندس ملاغلامعلی معاونت اجرایی سرشماری نفوس و مسکن استان گلستان و مدیران ادارات شهرستان برگزار شد .

فرماندار مراوه تپه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا.. الحسین اظهار داشت : ان شاا.. بتوانیم رهرو واقعی آن حضرت باشیم چرا که ما در کشوری زندگي مي‌کنيم که پرچمدار مردم سالاري ديني است و مردم مراوه تپه در تمامی صحنه ها ثابت کرده اند که همگام با نظام و مسئولین هستند .

اسمعیل تاجی با قدردانی از تمامی کسانی که در سرشماری عمومی نفوس و مسکن همکاری و مشارکت فعالانه دارند افزود : هم اکنون هم با توجه به اینکه از نظر امکانات در مضیقه هستیم ولی در سرشماری نفوس و مسکن رتبه اول در استان را کسب نمودیم و قطعا این موضوع بازتاب زیادی در استان خواهد داشت .

فرماندار مراوه تپه با اشاره به اجلاسیه 4000 شهید استان در 25 آذر سال جاری گفت : ان شاا... بتوانیم بیشترین حضور و همکاری را در این اجلاسیه داشته باشیم و آنچه که شایسته نام و مقام شامخ شهداء است به نحو احسن انجام دهیم و این مراسم را در بالاترین کیفیت به پایان برسانیم .

در ادامه تاجی در خصوص پروژه های عمرانی و تأکید بر پیگیری اجرایی آنها ، تکریم ارباب رجوع ، صرفه جویی و مدیریت مصرف آب و برق و سرشماری نفوس و مسکن  موارد لازم را متذکر شد .

درادامه  جلسه سرهنگ کاوش فرماندهی سپاه شهرستان و مهندس ملاغلامعلی معاونت اجرایی سرشماری نفوس و مسکن استان به بیان نقطه نظراتی در حوزه مسئولیت خود پرداختند .

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان مراوه تپه


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .