عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش بزرگداشت روز جهانی معلولین برگزارشد


همایش بزرگداشت روز جهانی معلولین برگزارشد

همایش بزرگداشت روز جهانی معلولین برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول،همایش بزرگداشت روزجهانی معلولین و هفته تکریم منزلت معلولان باحضوراحمد تجری مفرد فرماندارشهرستان و رؤسای ادارات توسط اداره بهزیستی علی آباد کتول دربرگزار شد.

فرماندار در این همایش با گرامیداشت روز جهانی معلولین گفت : معلولان استعداهای خوبی دارند که با اعتماد به نفس و دوری از انزوا وگوشه گیری از جامعه ، شکوفا می شود.

فرماندار شهرستان بیان داشت:هدف از نامگذاری این روز درحقیقت معطوف داشتن اذهان عمومی جامعه به مسائل مرتبط با معلولان و احیاء حقوق آنها و ایجاد فرصت برای استفاده از قابلیتهای این عزیزان در اموری است که متناسب با شرایط آنهاست .

تجری مفرد با اشاره به حمایتهای دولت تدبیر و امید به این قشر از جامعه گفت : دولت توجه ویژه‌ای را به این عزیزان دارد و در این زمینه برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است .

نماینده دولت درعلی آباد کتول عنوان کرد: همیشه تاکیدمان بر آن است که مسئولان باید هر آنچه که از دستشان برمی‌آید برای جامعه این عزیزان انجام دهند.

فرمانداردرادامه خاطرنشان کرد: موفقیت انسانها هم درگرو تلاش و پشتکاری است که ازخود نشان می دهند و دربسیاری از موفقیت ها اثبات شده که معلولیت محدودیت نیست و،وظیفه ما درقبال این عزیزان این است که آنها را جدا ازجامعه ندانیم و همواره به دیده احترام به آنها نگاه کنیم و درتامین نیازهای اولیه زندگی و درمانی آنها را همراهی نمائیم.

احمدتجری مفرد فرماندار شهرستان اظهارداشت: ازهیچ تلاشی در راه رفع تبعیض بین معلولان و دیگر شهروندان دریغ نخواهم کرد و به دنبال رفع موانع شهری در معابر جهت تردد آسان معلولین محترم هستیم.

زنگانه رئیس اداره بهزیستی به ارایه خدمات به بیش از ۴۰۰۰ معلول اشاره کرد واز مسئولین به ویژه فرماندار شهرستان تقاضا کرد تا با حساسیت بیشتری مناسب سازی و مبلمان شهری بویژه در معابر را پیگیری کند تا انشا الله به مناسب سازی ۷۰ درصد در شهرستان برسیم.

درپایان ازاین عزیزان تجلیل بعمل آمد.

همایش بزرگداشت روز جهانی معلولین برگزارشد

 

همایش بزرگداشت روز جهانی معلولین برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .